برگزاری جلسه مشاوره قرائت قرآن سیدمهدی سیف
کد خبر: 4133082
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

برگزاری جلسه مشاوره قرائت قرآن سیدمهدی سیف

جلسه مشاوره قرائت قرآن غرفه شورای عالی قرآن، امشب، ۲۱ فروردین‌ماه باحضور سیدمهدی سیف، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان همراه خواهد بود.

برگزاری جلسه مشاوره قرائت قرآن سیدمهدی سیف

 به گزارش خبرنگار ایکنا،  سیدمهدی سیف، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان، امشب، ۲۱ فروردین‌ماه با حضور در غرفه شورای عالی قرآن از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ به ارائه مشاوره قرائت قرآن می‌پردازد. 

علاقه‌مندان مبتدی تا پیشرفته در تمامی گروه سنی می‌توانند با حضور در غرفه شورای عالی قرآن ضمن آشنایی اجمالی با شورا، در قالب گعده‌های پنج تا شش نفره و تلاوت چند آیه از مصحف شریف از نکات تجویدی بهره‌مند شوند و با فنون قرائت قرآن کریم و صوت و لحنی، ترتیل و تحقیق آشنا و با سایر اساتید جلسات قرآنی آشنا شوند.

سیدمهدی سیف در سال 1338 در شهر تهران دیده به جهان گشود. از سن شش سالگی با حضور در جلسات قرآنی پدرش مرحوم سید محمدحسن سیف، خواندن قرآن را فراگرفت.

این مدرس قرآن در سمت داوری مسابقات قرائت و حفظ قرآن کریم از سال 1359 تاکنون فعالیت مستمر داشته و در برنامه‌ریزی‌های مربوط به آموزش و مسابقات همکاری و همفکری کرده است. 

او که درباره موضوع «رسم‌الخطّ قرآن» دارای سابقه مطالعاتی است، از ابتدای تأسیس دفتر نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم در سال‌های 1364-1365 و سپس دفتر تألیف کتب درسی و مرکز طبع و نشر قرآن کریم با این مراکز همکاری داشته است.

وی در هشتمین دوره همایش خادمان قرآن کریم مفتخر به دریافت نشان خادمی قرآن در حوزه آموزش شد.

خدمات مشاوره قرائت در ایام برپایی نمایشگاه در این غرفه، روبروی ستون ۴۶ ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ۲۶ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برپاست. 

انتهای پیام
captcha