اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در جوار امامزادگان آذربایجان شرقی
کد خبر: 4128511
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در جوار امامزادگان آذربایجان شرقی

مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی از اجرای دو طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در جوار امامزادگان استان خبر داد.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی، امروز، ۲۵ اسفند، در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اجرای دو طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در جوار امامزادگان استان خبر داد و اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با سراسر کشور، دو طرح ویژه آرامش بهاری و ضیافت الهی را در ایام بهار و ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در جوار امامزادگان شروع می‌شود و در ادامه به دلیل تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، طرح ضیافت الهی را تا سوم اردیبهشت ماه خواهیم داشت.

حسینی، ادامه داد: در ۲۵ اسفندماه غبارروبی تمامی امامزادگان و مساجد استان را به همت هیات امنا خواهیم داشت و پس از آن، ویژه برنامه‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی اعم از تحویل سال در جوار امامزادگان، جلسات گفتمان‌، برپایی خیمه‌های معرفت، جلسات تفسیر، جزء خوانی، دعوت از مبلغان، اقامه نمازهای جماعت، محفل انس با قرآن کریم و ویژه برنامه‌های ایام شب‌های قدر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی، گفت: این دو طرح از برنامه‌های سالانه سازمان اوقاف بوده و امسال نیز به صورت فاخر در بیش از ۴۰ امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود تا بتوانیم خادم خوبی برای زائران و مسافران عزیز نوروزی که مهمان ما در امامزادگان خواهند بود، باشیم.

انتهای پیام
captcha