آغاز ثبت‌نام طرح نوروزی عتبات عالیات از ۶ اسفندماه
کد خبر: 4122988
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

آغاز ثبت‌نام طرح نوروزی عتبات عالیات از ۶ اسفندماه

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: طرح اعزام نوروزی به عتبات عالیات از ۲۳ اسفند شروع و تا دوم فروردین ادامه خواهد داشت.

طرح نوروزی عتبات عالیات

ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به روند اعزام زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: این روند به صورت عادی در حال انجام است و تقریبا هر روز یک کاروان اعزامی از استان زنجان را داریم.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های عتبات عالیات در رنج قیمتی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان انجام می‌شود، اضافه کرد: طرح اعزام نوروزی به عتبات عالیات نیز از ۲۳ اسفند شروع و تا دوم فروردین ادامه خواهد داشت.

این مسئول افزود: با توجه به تقارن تعطیلات عید نوروز با ماه مبارک رمضان، اعزام‌های امسال تا ۱۳ فروردین طول نخواهد کشید، گفت: البته در ایام رمضان هم اعزام‌هایی خواهیم داشت تا زائران در زمان تشرف روزه‌شان مشکل نداشته باشد.

وی در ارتباط با اعزام هوایی متقاضیان به عتبات عالیات، اظهار کرد: اکثر سفرهای هوایی از فرودگاه زنجان برای حج تمتع است و در بحث عتبات عالیات سفر هوایی نداریم چون مردم به خاطر قیمت بلیط هواپیما، سفر زمینی را بیشتر می‌پسندند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح نوروزی عتبات عالیات از روز ششم اسفندماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: اگر تعداد متقاضیان زیاد باشد اعزام بر اساس اولویت و قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

احدی در ارتباط با سفرهای سوریه نیز گفت: منتظر عادی شدن شرایط و زمینه‌سازی بسترهای لازم به لحاظ امکاناتی برای اعزام زائران به سوریه هستیم، اما در این‌خصوص پشت نوبتی نداریم.

انتهای پیام
captcha