تقدیر از حامی ۳۲ فرزند یتیم و محسنین در قزوین
کد خبر: 4097839
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

تقدیر از حامی ۳۲ فرزند یتیم و محسنین در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان از حامی ۳۲ فرزند یتیم و محسنین در قزوین تقدیر به عمل آورد.

ان الله یحب المحسنین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، در دیدار با خیری که حامی ۳۲ فرزند است، بیان کرد: یکی از ناب‌ترین لحظات کاری امدادگران دیدار با حامیان است، حامیانی که به واقع امدادگر هستند و در راه خدمت به محرومان تلاش می کنند.

وی ادامه داد: هر مال و ثروتی لیاقت صرف شدن در راه خداوند سبحان را ندارد از این رو اگر کسی چنین توفیقی پیدا کرد باید خداوند سبحان را برای این نعمتی که بر او ارزانی داشته شده است، شکر کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طرحی به نام مفتاح‌الجنه در کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال اجراست که براساس این طرح به دیدار خانواده‌های نیازمند می‌رویم، در این دیدارها شاهد نتایج و آثار کمک‌های مردمی در زندگی محرومان هستیم.

وی بیان کرد: در دیدار با خیران حامل پیام و دعای خیر نیازمندان برای نیکوکاران هستیم، کسانی که با نیّت و اخلاص کمک می‌کنند و وقتی میان آن‌ها هستیم حتی علیرغم کمبودها، برای نعمت‌هایی که داریم خداوند سبحان را شاکرند.

ظاهری خاطرنشان کرد: شکرگزاری از خداوند سبحان اخلاقی شایسته است که باید همه خود را به آن زینت دهیم و از خداوند سبحان بخواهیم ما را هر چه بیشتر برای حرکت در مسیری که رضایتش در آن است، هدایت کند.

وی تصریح کرد: ما از افراد مختلف برای حضور در عرصه انفاق و نیکوکاری دعوت می‌کنیم ولی دعوت شما حامیان که عامل به این امر هستید ارزش و اثر والاتری دارد و به بسط این فرهنگ ارزشمند در میان اقشار مختلف کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha