اهمیت انعکاس خواسته‌های مردم به دولت توسط احزاب
کد خبر: 4092937
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

اهمیت انعکاس خواسته‌های مردم به دولت توسط احزاب

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مردم سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند و احزاب نیز باید خواسته‌های مردم را به خوبی منعکس کنند.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، 27 مهرماه، در نشست با دبیران شعب استانی احزاب که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اینکه در همه نظام‌ها مردم سرمایه اجتماعی محسوب می‌شوند، اظهار کرد: احزاب باید خواسته‌های واقعی مردم را در قالب بایدها و نبایدها احصا و آن‌ها را مورد پیگیری قرار دهند.

وی احزاب موفق را احزاب واقع گرا دانست و افزود: احزاب موفق در قالب گفتمان به دنبال حل مشکلات مردم هستند که این امر در کاهش مشکلات جامعه و تحقق مطالبات مردم بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر این نکته که احزاب باید اقدامات دولت را تبیین کنند، بیان کرد: با تبیین اقدامات، دولت می‌تواند در حوزه‌های مختلف به اهداف خود دست یابد و این همراهی مردم از طریق احزاب با دولت‌ها موجب کاهش هزینه‌های دولت نیز می‌شود.

ناهیدی احزاب را زبان گویا و بیان رسای مردم برای دولت‌ها دانست و گفت: در راستای اجرای اهداف دولت، احزاب می‌توانند بستر موفقیت دولت را در اجرای مصوبات به وجود آورند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: عملکرد بهتر، رفع کاستی‌ها و پی بردن به نقاط ضعف دولت از طریق احزاب موجب می‌شود تا آنان به عنوان مطالبه‌گر، موضوعات مختلف را حل کنند.

انتهای پیام
captcha