دوره‌های تخصصی در حوزه‌های علمیه برگزار شود
کد خبر: 4069142
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

دوره‌های تخصصی در حوزه‌های علمیه برگزار شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: دوره‌های تخصصی در حوزه‌های علمیه با حمایت حوزه علمیه کشور در استان‌ها برگزار شود تا طلاب استان نسبت به مسائل و شبهات روز اطلاعات و شناخت داشته باشند.

سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ۱۵ تیر در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور ضمن اشاره به تنوع ادیان و مذاهب استان و هم‌مرزی با سه کشور اظهار کرد: مباحث فرهنگی استان تحت تأثیر این شرایط بوده و لازم به توجه بیشتر است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی به وضعیت حوزه‌های علمیه استان اشاره کرده و ادامه داد: حوزه‌های علمیه استان باید نسبت به شرایطی که استان دارد مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه استان نسبت به حوزه‌های سایر استان‌ها نواقص زیادی دارد که نیاز است مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشند.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مسئولان استانی حوزه علمیه، تصریح کرد: مسئولین استان شبانه‌روز تلاش می‌کنند اما کافی نیست و حوزه‌های علمیه استان نیاز به نگاه ویژه تر از سوء مدیریت کشوری دارد.

وی خاطر نشان کرد: دوره‌های تخصصی در حوزه‌های علمیه با حمایت حوزه علمیه کشور در استان‌ها برگزار شود تا طلاب استان نسبت به مسائل و شبهات روز اطلاعات و شناخت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha