اعلام فراخوان طرح «مترجمی زبان قرآن» در البرز
کد خبر: 4064270
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

اعلام فراخوان طرح «مترجمی زبان قرآن» در البرز

فراخوان دوره «مترجمی زبان قرآن» در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته شامل موارد آموزشی فن ترجمه، آموزش قواعد صرف و نحو، ترجمه لغات پرکاربرد و ترجمه کل قرآن‌ کریم در البرز اعلام شد.

 دوره «مترجمی زبان قرآن»

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان دوره «مترجمی زبان قرآن» در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته شامل موارد آموزشی فن ترجمه، آموزش قواعد صرف و نحو، ترجمه لغات پرکاربرد و ترجمه کل قرآن‌ کریم در استان البرز اعلام شد.

این دوره آموزش گام به گام ترجمه کل قرآن‌ کریم است و در سه سطح طی یک سال و در شش ترم آموزشی و در دو جلسه در هفته برگزار می‌شود.

آموزش‌های اساتید، از کتاب آموزشی گامی به‌سوی کلام وحی و کتاب ترجمه و شرح واژگان از جمله برنامه‌های این دوره تخصصی که به‌صورت برنامه جامع تحصیلی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند سؤالات خود را در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۲۸۷۳۳۸۶۳ ارسال و یا در پیام‌رسان ایتا به آدرس http://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره تخصصی تا ۳۱ خرداد عدد ۳ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha