نگاهی به برنامه‌های اوقاف ناحیه دو کرج در ماه رمضان
کد خبر: 4048926
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

نگاهی به برنامه‌های اوقاف ناحیه دو کرج در ماه رمضان

رئیس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرج گفت: در ماه مبارک رمضان طرح‌های ضیافت الهی و قرار دوازدهم که شامل جزء‌خوانی، محافل انس با قرآن، افطاری ساده و همچنین تهیه بسته‌های معیشتی است؛ در دو امامزاده ناحیه دو شهرستان کرج اجرا می‌شود.

تشریح برنامه‌های اوقاف ناحیه دو کرج در ماه مبارک رمضان

امیرحسین خسروی، رئیس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی، اظهار کرد: در طرح ضیافت الهی اقداماتی از جمله اعزام مبلغ جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی، جزءخوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن برگزار شده و همچنین پذیرایی از مردم با افطاری ساده پس از اذان مغرب در امامزاده عبدالله(ع) روستای علی‌آباد گونه و امامزاده حیدر کلاک نیز انجام شده است.

وی افزود: طرح قرار دوازدهم در امامزاده حیدر کلاک و امامزاده عبدالله روستای علی‌آباد گونه، به‌صورت ماهانه انجام می‌شود و در همین راستا سری اول کمک‌ها از طرف این امامزاده‌ها بوده و پس از آن نیز کمک‌ها از سایر امامزاده‌ها جمع‌آوری شده و در قالب بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان ناحیه دو شهرستان کرج رسیده است.

رئیس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرج تصریح کرد: به‌صورت کلی طرح‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری فقط در دو امامزاده ناحیه دو کرج برگزار می‌شود و سایر امامزاده‌ها درحال حاضر ظرفیت انجام این اقدامات را ندارند. مراسم‌ جزء‌خوانی قرآن‌ کریم به‌صورت روزانه در این دو امامزاده بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

خسروی در خصوص اعزام مبلغ، توضیح داد: در حوزه اجرای طرح آرامش بهاری دو مبلغ به امامزاده عبدالله روستای علی‌آباد گونه و یک مبلغ نیز به امامزاده حیدر کلاک اعزام شده است.

وی در پایان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان یک مبلغ آقا در امامزاده عبدالله و یک مبلغ آقا نیز در امامزاده حیدر مستقر هستند که در زمینه پاسخگویی که سؤالات شرعی و موضوعات فرهنگی فعالیت می‌کنند ولی هیچ مبلغ خانمی در این بقاع متبرکه حضور ندارد.

انتهای پیام
captcha