وجود ۱۸۶۰ حامی طرح محسنین در سوادکوه
کد خبر: 4046514
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

وجود ۱۸۶۰ حامی طرح محسنین در سوادکوه

رئیس کمیته امداد سوادکوه گفت: در این شهرستان یک‌هزار و ۸۶۰ حامی از اقشار کارمند، بازاریان، بسیجیان، معلمان، حمایت مادی و معنوی ۳۲۸ ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده دارند.

اکرام ایتامعلیرضا عابدی فیروزجایی، رئیس کمیته امداد سوادکوه، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: مراکز نیکوکاری این شهرستان طی سال گذشته ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بخش‌های درمانی، معیشت، تحصیلی، عمرانی، لوازم زندگی، اشتغال و.. به نیازمندان شهرستان مساعدت کردند.

وی افزود: حامیان این شهرستان ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند.

عابدی با بیان اینکه ۳۲۸ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در این شهرستان از حمایت‌های حامیان بهره‌مند هستند، گفت: طرح اکرام و محسنین به عنوان یکی از طرح‌های ماندگار این نهاد در راستای حمایت از فرزندان نیازمند مورد استقبال خیرین و نیکوکاران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح حامیان با قبول سرپرستی ایتام و فرزندان طرح محسنین ماهیانه نسبت به پرداخت وجوهات نقدی خود به صورت بی‌واسطه به کارت فرزندان معنوی خود، اقدام می‌کنند.

رئیس کمیته امداد سوادکوه، اظهار کرد: در این شهرستان یکهزار و ۸۶۰ حامی از اقشار کارمند، بازاریان، بسیجیان، معلمان و.. حمایت مادی و معنوی ۳۲۸ ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده دارند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری در هر محله و منطقه با هدف رسیدگی به نیازمندان به صورت هیئت امنایی و عام‌المنفعه ایجاد می‌شود و در سوادکوه ۱۴ مرکز نیکوکاری در سطح شهر و روستا به صورت عمومی و تخصصی ایجاد شد.

رئیس امداد سوادکوه با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با آمایش محله و شناسایی نیازمندان با کمک خیران به کمک نیازمندان می‌شتابند، تصریح کرد: در شهرستان سوادکوه یک‌هزار و ۸۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha