خدمات‌دهی مناسب؛ زمینه‌ساز ماندگاری مسافران نوروزی در کردستان
کد خبر: 4045805
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

خدمات‌دهی مناسب؛ زمینه‌ساز ماندگاری مسافران نوروزی در کردستان

معاون عمرانی استاندار کردستان، گفت: خدمات‌دهی مناسب و مطلوب زمینه‌ساز ایجاد انگیزه، رغبت و ماندگاری بیشتر مسافران نوروزی در استان شده است.

بازدید معاون عمران استانداری کردستان از مراکز اقامتی مسافران نوروزی

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، شهرام ملکی، معاون عمرانی استاندار کردستان شامگاه گذشته، ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در بازدید از روند خدمت‌رسانی و اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: در ایام نوروز امسال از تمام ظرفیت‌ها برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی استفاده شده است.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به افزایش چشمگیر مسافران نوروزی در کردستان و با تلاشی که مدیران و اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان انجام داده‌اند، مهمانان نوروزی از نحوه خدمات‌دهی و امکاناتی که در اختیار آنان قرار گرفته رضایت داشته‌اند.

معاون عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: افزایش میزان ماندگاری مسافران در استان یعنی به ثمررسیدن تلاش‌ها برای تبدیل کردستان از معبر به مقصد برای گردشگری است.

وی در پایان یادآور شد: با نظارت مستمر در راستای رعایت مقررات و شیوه نامه‌های بهداشتی در تلاش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

استقبال کم‌نظیر مسافران نوروزی از کردستان

یعقوب گویلیان، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در این بازدید گفت: در مقایسه با دو سال گذشته استقبال و سفر مسافران نوروزی به استان بسیار کم‌نظیر است.

وی با اشاره به افزایش ضریب ماندگاری مسافران و گردشگران به نسبت سال‌های گذشته در استان، افزود: بر اساس تمهیدات صورت‌گرفته، زمینه فعالیت بیش از پیش اماکن و تأسیسات گردشگری برای حضور مهمانان نوروزی در کردستان فراهم شده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: تأسیسات گردشگری کردستان از جمله هتل‌ها، هتل‌ آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی و... روزانه توسط همکاران و کارشناسان این‌اداره کل به‌طور مستمر بازدید و رصد می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان در محل اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مستقر و آماده پاسخگویی به شکایات و خواسته‌های مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام
captcha