حفظ امنیت خاورمیانه نیاز به حضور بیگانگان ندارد
کد خبر: 4040565
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

حفظ امنیت خاورمیانه نیاز به حضور بیگانگان ندارد

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: کشورهای منطقه باید بدانند که حفظ امنیت در منطقه نیاز به حضور بیگانگان ندارد.

اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه خراسان شمالی سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی،  در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی،  با اشاره به اینکه عامل اصلی جنگ در اوکراین، فتنه‌انگیزی آمریکا است، اظهار کرد: آمریکا به دنبال فتنه‌انگیزی و جنگ افروزی در دنیا است و عامل اصلی جنگ در اوکراین نیز آمریکا است.

وی با بیان اینکه هیمنه آمریکا بهم ریخته است، تصریح کرد: هر کشوری که وابسته به آمریکا و غرب شد، ملت و کشور خود را نابود کرده است و تاریخ به خوبی این موضوع را تأیید می‌کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تأکید براینکه برای حفظ امنیت منطقه نیاز به حضور بیگانگان نیست، اظهار کرد: حفظ امنیت منطقه به عهده کشورهای منطقه است و نیازی به حضور بیگانگان نداریم.

فرجی با اشاره به حادثه افغانستان، بیان کرد: ۳۰ سال آمریکایی‌ها در افغانستان حضور داشتند و در نهایت ارتشی کاملا غربی برآب افغانستان ایجاد کردند که یک دقیقه نیز دوام نیاورد و مردم مظلوم افغانستان آسیب دیدند.

وی با تأکید براینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ‌افروزی در دنیا هستند، تصریح کرد: ایجاد جنگ یکی از راهکارهای غربی‌ها و رژیم صهیونیستی برای فروش تسلیحات نظامی خود است و از این جنگ‌ها سودِ بسیار زیادی را می‌برند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تأکید براینکه آمریکا به دنبالِ عوام فریبی است، اظهار کرد: توجه به حقوق بشر از شعارهای آمریکا است و با این شعار عوام فریبی را دنبال می‌کند.

فرجی در پایان تصریح کرد: جوانان ما آگاه باشند اگر آمریکا به دنبال حقوق بشر بود، بمباران کاروان‌های عروسی در افغانستان، بمباران مدارس، جنگ در یمن، سوریه و... اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام
captcha