نکوداشت یاد شهدای روحانی گامی مهم در عرصه جهاد تبیین است
کد خبر: 4032432
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

نکوداشت یاد شهدای روحانی گامی مهم در عرصه جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نکوداشت یاد و خاطر شهدای روحانی را گامی مهم در عرصه جهاد تبیین دانست و گفت: معنویت خاص در جبهه‌ها از آثار حضور روحانیت در دفاع مقدس بود .

نکوداشت یاد شهدای روحانی گامی مهم در عرصه جهاد تبیین است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز 10 بهمن در دیدار با حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول استانی کنگره شهدای روحانی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره ، نکوداشت یاد و خاطر شهدای روحانی را گامی مهم در عرصه جهاد تبیین دانست و گفت: معنویت خاص در جبهه‌ها از آثار حضور روحانیت در دفاع مقدس بود .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را یک وظیفه مهم برشمرد گفت: توجه به برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از هم‌افزایی و ظرفیت‌های موجود  در جهت اجرای هر چه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی موثر است.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون از اقشاری بودند که هم بعنوان راهنما و هم بعنوان رزمنده در جبهه ها حضور داشتند یادآور شد: تاثیرگذاری روحانیت برای جذب رزمندگان به جبهه‌ها و در خط مقدم  برای روحیه دادن و  بیان معارف  و بازگویی فرهنگ  جهاد و شهادت برای رزمندگان موجب شد معنویت خاصی در جبهه‌ها ایجاد شود.

به گفته وی؛ برگزاری کنگره شهدای روحانی اقدامی مهم در راستای جهاد تبیین است و هرکسی هر قدمی که می تواند در این مسیر باید بر دارد.

خاطر نشان می شود در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان و مسئول استانی کنگره شهدای روحانی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش رو درخصوص اجرای هر چه با شکوهتر این کنگره ارایه کرد.

شایان ذکر است کنگره 4000شهید روحانی  کشوردر شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha