حمایت 1200 حامی از 373 یتیم در کمیجان
کد خبر: 4028330
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

حمایت 1200 حامی از 373 یتیم در کمیجان

رییس اداره کمیته اماد کمیجان اعلام کرد: در 7ماهه نخست امسال هزار و 236 حامی، حمایت از 373 یتیم و محسنین را در این شهرستان پذیرفته‌اند.

طرح ایران مهربان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی، رسولی، رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان با اشاره به اینکه در 7ماهه نخست امسال هزار و 236 حامی در قالب طرح «ایران مهربان» حمایت از 373 یتیم و محسنین را در این شهرستان پذیرفته‌اند، اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش از یک میلیارد تومان توسط حامیان به فرزندان معنویشان کمک شده است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان در سرفصل‌های صدقات یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، اکرام ۱۵۰ میلیون تومان، مبتنی بر نیاز ۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان، زکات یک میلیون و ۵۹۲ هزار تومان درآمد داشته است.

رسولی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را از اقدامات این نهاد برشمرد و اظهار کرد: پرداخت ۱۴۹ فقره وام کارگشایی با اعتبار یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان، تعداد ۴۴ فقره وام اشتغال با اعتبار یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان،  ۳۵ فقره وام مسکن با اعتبار ۵۶۹ میلیون تومان، ۴ فقره ودیعه مسکن با اعتبار ۴۰ میلیون تومان، ۳ فقره وام دانشجویی با اعتبار۱۵ میلیون تومان، تعداد ۴ فقره وام درمانی با اعتبار ۳۰ میلیون تومان از تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha