۱۰ هزار مازندرانی مشمول طرح محسنین هستند
کد خبر: 4027652
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

۱۰ هزار مازندرانی مشمول طرح محسنین هستند

مدیرکل کمیته امداد مازندران از ارائه خدمات به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام و ۱۰ هزار فرزند مشمول طرح محسنین خبر داد.

جلسه قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمندبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران، امروز، ۲۰ دی‌ در جلسه قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمند، گفت: ۸۰ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام و حدود ۱۰ هزار فرزند مشمول طرح محسنین خدمات ارائه می‌شود، افزود: از مجموع مددجویان تحت حمایت ۲۳ هزار دانش‌آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو، و هزار و ۷۰۰ نفر بیمار صعب‌العلاج هستند.

عالیشاه با بیان اینکه ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و امسال ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود و ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: سامانه امداد هوشمند، به منظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان راه‌اندازی شد و تا کنون اطلاعات مددجویان بروز‌رسانی شده است. با توجه به تعاملات صورت گرفته با دانشگاه‌ها و نخبه‌ها اولین مرکز نیکوکاری تخصصی پژوهش در استان افتتاح شد که با استقبال خوبی روبرو بود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران، افزود: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده هزار و ۲۰۰ دستگاه کولر بین بیماران صعب‌العلاج و هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری بین مددجویان توزیع شد امیدواریم با همدلی، مشارکت و کمک مؤمنانه بتوانیم در رفع آلام نیازمندان و مددجویان گام مؤثری برداریم.

انتهای پیام
captcha