پیکر شهید دانش‌آموز «رستم علی بابایی شهرکی» شناسایی شد
کد خبر: 4011894
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
پس از ۳۳ سال گمنامی؛

پیکر شهید دانش‌آموز «رستم علی بابایی شهرکی» شناسایی شد

پیکر شهید دانش‌آموز جاویدالاثر «رستم علی بابایی شهرکی» پس از ۳۳ سال گمنامی، شناسایی شد. پیکر مطهر این شهید والامقام سال ۱۳۹۵ در قطعه شهدای گمنام شهرستان دیر استان بوشهر به خاک سپرده شده بود.

شهید علی بابایی شهرکی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به‌نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان، سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: پیکر شهید جاویدالاثر «رستم علی بابایی شهرکی» شناسایی شد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید والامقام سال ۱۳۹۵ در قطعه شهدای گمنام شهرستان دیر استان بوشهر به خاک سپرده شده بود.

سردار اکبری با حضور در جع خانواده این شهید والا مقام، خبر شناسایی پیکر شهید جاویدالاثر «رستم علی بابایی شهرکی» بعد از ۳۳ سال گمنامی را به مادر و خانواده این شهید گرانقدر داد.

مادر و خانواده این شهید والامقام روز گذشته ۱۷ آبان‌ماه برای زیارت قبر شهید، با استقبال کم‌نظیر مردم، در گلزار شهدای بردخون شهرستان دیّر بوشهر حضور یافتند.

شهید علی‌بابایی فرزند سلطانعلی ۱۵ اردیبهشت 1350 در شهر کیان از توابع شهرکرد به دنیا آمد. دانش‌آموز سال چهارم متوسطه در رشته علوم تجربی مدرسه سید جمال‌الدین اسدآبادی شهرکرد بود که از سوی ستاد مشترک بهداشت و درمان در جبهه حضور یافت و سرانجام در ۲۸ فروردین 1367 با سمت امدادگر و بهیار در منطقه فاو به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha