مشاوران با نگاه دلسوزانه برای حفظ حریم خانواده تلاش کنند
کد خبر: 4010681
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

مشاوران با نگاه دلسوزانه برای حفظ حریم خانواده تلاش کنند

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: باید مشاورین خانواده از طریق ارائه خدمات مشاوره‌ای و با نگاه دلسوزانه و مسئولانه خود تلاش کنند حریم خانواده حفظ شود.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی، ۱۳ آبان در مراسم تحلیف و سوگند مشاوران خانواده قوه قضاییه استان ضمن گرامیداشت سال‌روز ۱۳ آبان به اهمیت حفظ بنیان خانواده اشاره و اظهار کرد: مسئولیت مشاوره خانواده مسئولیت خطیری است، چرا که خانواده‌ مهمترین رکن نظام و جامعه است و باید مشاورین خانواده از طریق ارائه خدمات مشاوره‌ای و با نگاه دلسوزانه و مسئولانه خود تلاش کنند حریم خانواده حفظ شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ بنیان خانواده افزود: اگر مشکل و پرونده دعاوی خانواده‌ای با سازش حل نشود ده‌ها مشکل، ناهنجاری و آسیب اجتماعی مانند، فرزندان طلاق و بلاتکلیفی زوجین در پی فروپاشی یک زندگی ایجاد خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: مشاوران خانواده حتما ارتباط خود را با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تقویت کنند.

وی عنوان کرد: مشاوران خانواده از ظرفیت‌های موجود استفاده و به دستگاه قضایی در حل و فصل اختلافات و مشکلات خانواده‌ها و در نهایت حفظ بنیان خانواده‌ها که امروز خیلی مهم و ضروری است، کمک کنند.

 

انتهای پیام
captcha