کمبود امکانات؛ دغدغه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3998443
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
مدیر جامعة‌القرآن شهرستان کهگیلویه مطرح کرد:

کمبود امکانات؛ دغدغه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌و‌بویراحمد

مدیر جامعة‌القرآن شهرستان کهگیلویه گفت: متأسفانه کمبود امکات رفاهی و افزایش سر سام آور اجاره‌بها در سال‌جاری، مؤسسات قرآنی را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

کمبود امکانات از معضلات مؤسسات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد

منیژه قادر، مدیر جامعة‌القرآن شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: جامعة‌القرآن‌های مناطق محروم مانند کهگیلویه وبویراحمد نیازمند توجه بیشتر و توسعه هستند.

وی بیان کرد: متأسفانه اکنون آموزش‌های قرآن به‌دلیل بیماری کرونا به‌صورت مجازی در حال برپایی است و بستر مناسبی از سوی متولیان برای آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی فراهم نیست.

قادر تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین چالش موجود شیوع بیماری مهلک کرونا و کمبود زیرساخت‌های کافی برای پیشبرد برنامه‌های قرآنی و آموزش مجازی است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم آموزش‌های قرآنی را با کمک جامعة‌القرآن‌ها در مسیر اصلی خود نگه داریم شاهد شکوفایی استعداهای قرآنی خواهیم بود اما اگر نتوانیم به این مراکز مهم قرآن آموزی کمک کنیم، همه دستاوردهای کسب شده را از دست خواهیم داد.

مدیر جامعة‌القرآن شهرستان کهگیلویه بیان کرد: دولت سیزدهم باید به موضوع کمک به مراکز قرآنی در دولت جدید توجه و اهتمام کند تا به گسترش فرهنگ ناب قرآنی و راه‌اندازی پویش ملی حمایت از مراکز قرآنی توجه کافی صورت گیرد.

قادر در پایان یادآور شد: هر مؤسسه و یا مرکز قرآنی که به‌دلیل کمبود امکانات تعطیل شود نوعی کمبود فرهنگی در جامعه به‌وجود می‌آید و همه مراکز قرآنی از دولت جدید خواستار توجه بیشتر هستند.

انتهای پیام
captcha