دوره تخصصی مقاله‌نویسی به ترتیب نزول برگزار می‌شود
کد خبر: 3997151
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
محسن قمرزاده خبر داد:

دوره تخصصی مقاله‌نویسی به ترتیب نزول برگزار می‌شود

معاون آموزش مؤسسه قرآنی تمهید از برگزاری دوره تخصصی مقاله‌نویسی به ترتیب نزول خبر داد.

ارسال/ دوره تخصصی مقاله‌نویسی به ترتیب نزول برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمرزاده، معاون آموزش مؤسسه قرآنی تمهید در گفت‌وگو با ایکنا، درباره دوره تخصصی مقاله‌نویسی به ترتیب نزول گفت: مباحث نظری سبک تنزیلی، استانداردهای مقاله‌نویسی، قواعد تفسیر موضوعی تنزیلی، گستره موضوعات مقالات تنزیلی و نظام مسائل پژوهش‌های تنزیلی سرفصل‌های تشکیل دهنده این دوره هستند.

وی افزود: جواز حضور در کلاس خارج تفسیر استاد بهجت‌پور، شرکت در دوره‌های تکمیلی  شامل؛ دوره تخصصی پایان نامه‌نویسی و دوره تخصصی تفسیرنگاری است و اعطاء گواهی پایان دوره، مشاوره تخصصی مقاله‌نویسی تنزیلی و حمایت از چاپ مقالات تنزیلی از جمله مزایای حضور در این دوره است. 

قمرزاده بیان کرد: مؤسسه تمهید در حیات آیت‌الله معرفت تاسیس شده است و بعد از رحلت ایشان زیر نظر شاگرد آن مرحوم، حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت‌پور، مفسر تفسیر همگام با وحی اداره می‌شود.

وی تاکید کرد: این مؤسسه تاکنون اقدام به برگزاری دوره‌‍‌های تربیت مدرس و محقق تفسیر تنزیلی برگزار کرده است و با توجه به نقش مقاله‌نویسی در ارائه نظرات یک پژوهشگر و به خصوص با توجه به اهمیت آن در مقطع دکتری اقدام به برگزاری دوره مقاله‌نویسی در رویکرد تنزیلی به صورت تخصصی کرده  است.

قمرزاده با بیان اینکه شروع دوره از 17 مهر است و طی 32 ساعت برگزار می‌شود، گفت: زمان ثبت نام هم از 15 شهریور الی 15 مهر امسال خواهد بود و شرکت‌کنندگان باید مدرک سطح سه مرتبط با مباحث قرآن و معادل دانشگاهی آن را ( اولویت با طلاب سطح چهار و معادل آن است) داشته باشند.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند روزهای  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12  با شماره 02532920244 تماس بگیرند و یا با ارسال پیام در ایتا از طریق آیدی @ansaralquran2 ضمن کسب اطلاعات بیشتر ثبت نام کنند. همچنین نشانی این مؤسسه، قم، زنبیل آباد، خ اباالفضل، خ دانش ک 6 پ 29 است.

 

انتهای پیام
captcha