پایگاه بسیج پزشکی قانونی لرستان افتتاح شد
کد خبر: 3988766
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

پایگاه بسیج پزشکی قانونی لرستان افتتاح شد

طی مراسمی پایگاه بسیج پزشکی قانونی استان لرستان با نام شهید عین‌علی دلفان با حضور مدیر کل پزشکی قانونی استان افتتاح شد.

پایگاه بسیج پزشکی قانونی لرستان افتتاح شدبه گزارش ایکنا از لرستان، حمیدرضا نظیفی، مدیرکل پزشکی قانونی لرستان امروز، ۱۵ مرداد در مراسم افتتاح پایگاه بسیج پزشکی قانونی لرستان در سخنانی بسیج را عاملی برای ایجاد روحیه جهادی در پرسنل دانست و گفت: اگر چه مأموریت ذاتی بسیج ادارات حفظ امنیت و دفاع از کوی و برزن، ادارات و مناطق حساس در شرایط بحرانی و اضطراری است ولی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ بسیج در هر میدانی که لازم باشد باید حضور یابد تا کمبودها با بسیج و روحیه جهادی برطرف شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج، نظارت بر بروکراسی اداری و پیگیری فساد در ادارات را از جمله آنها برشمرد و ادامه داد: تکریم ارباب‌رجوع که در رأس اهداف دستگاه‌هاست با روحیه بسیجی به نحو احسن انجام خواهد شد تا اعتماد مردم به ادارات افزایش یابد و موجب رضایتمندی آنان شود.

در  ادامه این جلسه صارمیان، مسئول بسیج ادارات لرستان نیز گفت: اگرچه در ابتدای تشکیل بسیج، وظیفه دفاع برای آن در نظر گرفته شد ولی بعد از جنگ ظرفیت‌های گوناگون بسیج مشخص شد که حاکی از تفکرات بلند حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه میدان‌ها حضور فعال دارد و هر کجا مشکلی در سطح کشور به وجود آید بسیج حاضر خواهد شد، ادامه داد: کشورهای منطقه نیز از بسیج الگوبرداری کرده‌اند و آن چیزی که در بسیج اهمیت بسیاری دارد و ضمانت اجرای آن بوده کار برای خدا و رضایت مردم است.

در پایان این مراسم حکم فرماندهی پایگاه بسیج پزشکی قانونی لرستان توسط مسئول بسیج ادارات استان به حمیدرضا نظیفی، مدیرکل پزشکی قانونی استان اعطا شد.

انتهای پیام
captcha