برگزاری ویژه‌برنامه مجازی با موضوع «صبر و مقاومت اجتماعی» در کیش
کد خبر: 3986263
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

برگزاری ویژه‌برنامه مجازی با موضوع «صبر و مقاومت اجتماعی» در کیش

معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقۀ آزاد کیش از برگزاری ویژه‌برنامه مجازی آیات و اشارات با موضوع «مصابره و مرابطه؛ صبر و مقاومت اجتماعی» خبر داد.

مسعود رهبری، معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقۀ آزاد کیش، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: این مرکز هر یکشنبه، سلسله گفت‌وگوهای مجازی به‌صورت زنده و تحت عنوان «آیات و اشارات» را برگزار می‌کند و کارشناس ثابت این برنامه «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید محمدی» دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: در هر جلسه از این برنامه یک آیه از قرآن کریم محور گفت‌وگو قرار گرفته و پیام‌ها و نکات تفسیری که در خصوص آن آیه وجود دارد و همچنین روایات و برداشت‌هایی که در تاریخ کتب تفسیر از آن آیه شده به صورت شیوا از جانب کارشناس برنامه بیان می‌شود.

معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقۀ آزاد کیش تصریح کرد: برنامه بعدی سلسله گفت‌وگوهای «آیات و اشارات» در ساعت ۲۰ یکشنبه، 3 مردادماه، با موضوع «مصابره و مرابطه؛ صبر و مقاومت اجتماعی» با محوریت سوره آل‌عمران برگزار می‌شود.

رهبری در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به مشاهده این گفت‌وگوی زنده، می‌توانند در زمان مذکور به صفحه مجازی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش در اینستاگرام مراجعه کنند و در صورت بازماندن از این برنامه، فایل ذخیره شده آن را در روزهای آینده مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha