پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج از کشور آغاز شد
کد خبر: 3982107
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
با محوریت پژوهش؛

پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج از کشور آغاز شد

پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با موضوع «پژوهش در المصطفی؛ فرصت‌ها و چالش» صبح امروز در ستاد مرکزی جامعةالمصطفی برپا شد. در این نشست نمایندگان خارج از کشور المصطفی نیز حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت الاسلام محسن قنبری، دبیر پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور امروز در سخنانی با بیان اینکه شعار پانزدهمین نشست «پژوهش در المصطفی، فرصت‌ها و چالش‌ها» است، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در این دوره گفت: برنامه‌های اصلی این دوره از نشست، در سه نیم‌روز برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد مسئولان، مدیران و برنامه‌ریزان پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور افزود: در روز نخست نشست، که افتتاحیه است، پس از ارائه گزارشی از مصوبات دوره گذشته نشست، از سخنان حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی رئیس جامعةالمصطفی بهره‌مند خواهیم شد و در ادامه، شراهی، رئیس مرکز توسعه و امور راهبردی، به ارائه مطلب و توضیح درباره اسناد راهبردی جامعةالمصطفی خواهد پرداخت.

دبیر پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور، در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به مصوبات دوره گذشته نشست، ابراز کرد: در دوره گذشته، هشت مصوبه به صورت کلان نهایی شد که هر کدام از آن‌ها شامل زیرمصوبه‌هایی بود.

وی افزود: نخستین مصوبه، درباره اسناد راهبردی مناطق بود که ۳۳ منطقه را شامل می‌شود و مقرر شد برای هر یک از مناطق، اسنادی با نگاه جدید مدیریتی و منطقه‌ای تهیه گردد و در این زمینه، مرکز توسعه و امور راهبردی، الگویی در این زمینه طراحی خواهد کرد تا ارتباط صفوف و نمایندگی‌ها با سازمان مرکزی هر چه بیشتر تسهیل شود.
دبیر پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور، با اشاره به نرم‌افزار حاسب و قابلیت‌های آن در گزارش‌گیری، مصوبه دیگر چهاردهمین دوره نشست را تدوین انتظارات واحد‌های تخصصی المصطفی از نمایندگی‌های جامعة‌المصطفی در خارج کشور برشمرد و اظهار کرد: انتظارات همه بخش‌های تخصصی در اسناد تهیه‌شده در نظر گرفته شده است و اسناد مزبور و اهتمام به اجرای آن، بسیاری از انتظارات را برآورده خواهد ساخت.

قنبری، از طرح پذیرش در جامعةالمصطفی با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع بیماری، پذیرش ما همانند نهاد‌های آموزشی دیگر، دچار نوسان شد و خرسندیم که جامعةالمصطفی در زمینه ارائه خدمات آموزشی به صورت آنلاین بسیار پیش‌رو بوده است و نظام آموزشی جامعةالمصطفی تقویت شد و آموزش المصطفی از نظر کیفیت دچار نقصان نگردید.

وی، نمایندگی‌های المصطفی را یکی از درگاه‌های پذیرش دانش‌پژوه برشمرد و با بیان اینکه دانشگاه مجازی المصطفی نیز یکی از این درگاه‌هاست، درباره حوزه‌های تخصصی و رابطین این حوزه، اظهارکرد: با توجه به اینکه دانشگاه مجازی المصطفی آموزش مجازی را مورد توجه جدی قرار داده است، مقرر شد افرادی که امکان حضور در ایران را ندارند، دوره آموزش زبان فارسی را در دانشگاه مجازی بگذرانند.

قنبری در پایان، از اهتمام معاونت پژوهش به در دسترس بودن متون آموزشی در دوره پساکرونا برای متقاضیان بهره‌مندی از خدمات آموزشی جامعةالمصطفی خبر داد.

انتهای پیام
captcha