انتصاب اعضای کمیته طرح و برنامه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت
کد خبر: 3980550
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

انتصاب اعضای کمیته طرح و برنامه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت

طی احکامی جداگانه از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، اعضای کمیته طرح و برنامه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت منصوب شدند.

انتصاب اعضای کمیته طرح و برنامه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامتبه گزارش ایکنا به نقل از مفدا؛ سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در احکامی جداگانه، اعضای کمیته طرح و برنامه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت را منصوب کرد.

بر این اساس، رحیم قربانی، دبیر گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی، مهدی مصری، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، رضا سلامت‌پناه، معاون دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، فاطمه فلاح رستمی، رئیس گروه نظارت و ارزشیابی پژوهش‌های مراکز تحقیقاتی معاونت تحقیقات و فن‌آوری، لیلا افشار، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئول بسته اعتلای ارزش‌های اخلاقی و معنوی در علوم پزشکی، مرتضی مجاهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل و معاون تعالی اداره‌کل طب ایرانی و حسام‌الدین علامه، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی به عنوان اعضای این کمیسیون در احکامی جداگانه منصوب شدند.

در متن حکم اعضای کمیته طرح و برنامه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت آمده است:

«با احترام نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی بدینوسیله شما را به عنوان عضو کمیته طرح و برنامه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت منصوب می‌نمایم. امید که با هم‌فکری و مشارکت سایر اعضای ارجمند در اتخاذ تدابیر و تصمیمات دانش‌محور و تجربه‌مدار در این عرصه مطالعاتی موفق و سربلند باشید».

انتهای پیام
captcha