وظایف مؤمنان پس از پیروزی بررسی می‌شود
کد خبر: 3980175
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
طی نشستی مجازی؛

وظایف مؤمنان پس از پیروزی بررسی می‌شود

معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش از برگزاری ویژه‌برنامه مجازی آیات و اشارات با موضوع «وظایف مؤمنان پس از پیروزی» با نگاه به سوره نصر خبر داد.

مسعود رهبری، معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطق آزاد کیش در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: این مرکز هر یکشنبه، سلسله گفت‌وگوهای مجازی به‌صورت زنده و تحت عنوان «آیات و اشارات» را برگزار می‌کند و کارشناس ثابت این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: در هر جلسه از این برنامه یک آیه از قرآن کریم محور گفت‌وگو قرار گرفته و پیام‌ها و نکات تفسیری که در خصوص آن آیه وجود دارد و همچنین روایات و برداشت‌هایی که در تاریخ کتب تفسیر از آن آیه شده به‌صورت شیوا از جانب کارشناس برنامه بیان می‌شود.

معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه در این برنامه سعی می‌کنیم آیات و موضوعات را هماهنگ با مناسبت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز جامعه انتخاب کنیم، تصریح کرد: برنامه بعدی سلسله گفت‌وگوهای «آیات و اشارات» در ساعت ۲۰ یکشنبه، ششم تیرماه، با موضوع «وظایف مؤمنان پس از پیروزی» با محوریت سوره نصر و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به مشاهده این گفت‌وگوی زنده، می‌توانند در زمان مذکور به صفحه مجازی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش در اینستاگرام مراجعه کنند و در صورت بازماندن از این برنامه، فایل ذخیره شده آن را در روزهای آینده مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha