رئیس جمهور آینده در جهت ایجاد رفاه عمومی گام بردارد
کد خبر: 3975712
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

رئیس جمهور آینده در جهت ایجاد رفاه عمومی گام بردارد

دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در خراسان شمالی گفت: اولویت رئیس جمهور آینده باید ایجاد رفاه عمومی باشد.

رئیس جمهور آینده در جهت ایجاد رفاه عمومی گام برداردرضا محمدی، دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات از الزامات اساسی برای حفظ نظام و پایبندی به خون شهدا است، اظهار کرد: افرادی که در یک کشور زندگی می‌کنند، حق دارند سرنوشت خويش را با دست خود رقم بزنند بدين منظور مشارکت در انتخابات مهم‌ترین مسیر برای تحقق اين هدف و در نتيجه تحكيم نظام سياسي و ترسيم نقشه راه آينده كشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فارغ از بحث‌های مربوط به جناح‌های سیاسی، حفظ نظام و مشارکت حداکثری در انتخابات در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تبلیغات حضوری با محدودیت انجام می‌شود اما تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی به کار گرفته‌ایم.

محمدی در رابطه با نقش احزاب در مسائل حساس کشور، تأکید کرد: ایجاد توازن و تعادل در حوزه سیاسی و تبادل قدرت در كنار نقش رابط بين شهروندان و حاكميت از مهم‌ترین نقش‌های احزاب در هر کشور و حکومتی است.
دبیر حزب دانش آموختگان ایران در خراسان شمالی با اشاره به اینکه احزاب طیف عظیم نیروی انسانی را مخاطب خود دارند، بیان کرد: احزاب باید بر سر مشترکاتی که با یکدیگر دارند توافق لازم را داشته باشند و با انسجام مناسب فضای انتخاباتی و تبلیغات را هدایت کنند.

محمدی در خصوص انتظار احزاب و مردم از رئیس جمهور آینده، بیان کرد: انتظار تمام احزاب و مردم از رییس جمهور آینده ایجاد رفاه عمومی برای مردم است و انتظار می‌رود کسی که به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم مسئولیت را به عهده می‌گیرد، از اختیارات و وظایف خود به درستی آگاه باشد و با بكارگيري افراد شايسته، توانمند و پاكدست از همه ظرفيت قانون و اختيارات خود براي حل مشكلات كنونی كشور استفاده نمايد.

دبیر حزب دانش آموختگان ایران در خراسان شمالی ادامه داد: بر اساس تحقیقات متفاوتی که در زمینه‌های مختلف از مردم انجام شده است، مردم به دنبال انتخاب شخصی هستند که بتواند مشکلات مربوط به اقتصاد و معیشت را مدیریت کند و در مراحل بعد در حوزه‌های مختلف بتواند ادای دین کند.

وی با تأکید بر یکپارچگی احزاب، تصریح کرد: تمام احزاب بايستي تابع قانون اساسي بوده و در چارچوب سياست هاي كلان تعيين شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت ‌کنند .

وی در پایان تأکید کرد: حزب ما در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و به طور قطع به رئیس جمهور منتخب، فارغ از هر جناح سیاسی پس از انتخابات نیز کمک می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha