شباهت‌های آل‌سعود و یهودیان
کد خبر: 3972611
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
سخنگوی انجمن صوفیان هند تبیین کرد؛

شباهت‌های آل‌سعود و یهودیان

سخنگوی انجمن صوفیان هند گفت: آل سعود نوکر یهودیان هستند و شباهت‌های زیادی هم با آنها دارند و تا زمانی که بیدار شوند و از کارهای نادرست خود دست نکشند، صدای ما خاموش نخواهد شد.

بقیعبه گزارش ایکنا، همایش بین‌المللی بقیع؛ حرم اهل بیت(ع) و اصحاب پیامبر(ص) شب گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه با حضور  حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قائنی، استاد سطح خارج حوزه، میرزاعلیزاده، رئیس پژوهشکده حج و زیارت، حجت‌الاسلام قاضی عسکر و مختار اشرف، سخنگوی انجمن صوفیان هند در قم برگزار شد.

مختار اشرف، سخنگوی انجمن صوفیان هند در این مراسم، گفت: هر سال صدای مسلمین به خاطر تخریب بقیع بلند می‌شود و در این روز، مراسم می‌گیریم تا مسئولان سعودی مجبور شوند مزاراتی چون نوه‌های پیامبر(ص) و اجلاء اصحاب کرام را هر چه زودتر ترمیم کنند.

وی افزود: سعودی‌ها با اتفاق آرای مسلمین، همانند یهودیان هستند، چون بقیع را با اتهام شرک و بدعت تخریب کردند و به دیگران هم اجازه تعمیر نمی‌دهند؛ امروز همه مسلمین از این کار ناراحت هستند؛ ترک‎ها هم این کار را کردند ولی بعداً کار خودشان را جبران کردند ولی وهابیت نه تنها کارش را جبران نکرده بلکه دفاع هم می‌کند.

مختار اشرف با بیان اینکه آنها بارگاه مطهر حضرت فاطمه(س) را خراب کردند در حالی که پیامبر(ص) فرمود هر کسی فاطمه را آزار دهد مرا آزرده است، تصریح کرد: یقیناً پیامبر اکرم(ص) از تخریب مقبره نوه‌اشان و حضرت زهرا(س) از تخریب مقبره فرزندانشان ناراحت هستند و هر کس حضرت فاطمه(س) را بیازارد، پیامبر اکرم(ص) و خداوند را آزرده است.

وی اضافه کرد: یهودیان از طرفی هیکل سلیمان را تعمیر می‌کنند و از طرف دیگر سرزمین فلسطین را اشغال و غصب کرده و ساکنان آن را از منزلشان بیرون کردند؛ آل سعود هم این طور هستند زیرا جنة البقیع را که فخر اسلام است مورد تخریب قرار دادند.

مختار اشرف با بیان اینکه درست نیست مقابر نوه‌های آن حضرت همین طور رها شود، اظهار کرد: آل سعود با این کارها جز عداوت و بغض چیز دیگری به دست نخواهند آورد؛ بنابراین نباید اجازه دهیم این روز به فراموشی سپرده شود. 

وی تأکید کرد: آل سعود نوکر یهودیان هستند و شباهت‌های زیادی هم با آنها دارند و تا زمانی که بیدار نشوند و از کارهای نادرست خود دست نکشند، صدای ما خاموش نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha