مجموعه «صحیفه سرخ» در لرستان رونمایی می‏‌شود
کد خبر: 3972584
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
در هفته مقاومت؛

مجموعه «صحیفه سرخ» در لرستان رونمایی می‏‌شود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، مجموعه چند جلدی «صحیفه سرخ» شامل وصیت‌نامه شهدای لرستان و کتاب «حماسه خرمشهر و آن ۳۰ نفر» رونمایی خواهد شد.

مجموعه «صحیفه سرخ» در لرستان رونمایی می‏‌شودمحسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامیداشت هفته مقاومت، گفت: به مناسبت هفته مقاومت برنامه‌هایی از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت‌وگوهای خبری با حضور فرماندهان دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز استان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای حاج‌عمران، توزیع بسته‌های مؤمنانه به نیابت از شهدای آزادسازی حماسه خرمشهر و عملیات حاج‌عمران، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در نماز جمعه شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه، را خواهیم داشت.

وی با اشاره به آمار بالای رزمندگان لرستانی حاضر در عملیات حاج‌عمران و بیت‌المقدس گفت: طی هفته مقاومت از رزمندگان شرکت‌کننده در این عملیات‌ها تجلیل به عمل می‌آید. روایتگری در مساجد از سوی راویان، برگزاری نشست تلویزیونی مستندسازی عملیات حاج‌عمران با حضور فرماندهان سپاه استان و رونمایی از طرح ساخت مستند حاج‌عمران، برگزاری پویش «نذر خون» به نیابت از شهدای آزادی خرمشهر از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت در استان لرستان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه برگزاری روز مقاومت و ایثار مردم لرستان با موضوع حماسه آزادسازی خرمشهر و حاج‌عمران، در گلزار شهدای خرم‌آباد را از دیگر برنامه‌های این مناسبت برشمرد و با اشاره به اهمیت چاپ و نشر کتاب با موضوع شهدا و دفاع مقدس، افزود: همزمان با مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، از آخرین نشریات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به ویژه مجموعه چند جلدی «صحیفه سرخ» شامل وصیت‌نامه شهدای لرستان و کتاب «حماسه خرمشهر و آن ۳۰ نفر» رونمایی خواهد شد.

وی حضور راویان در شبکه شاد با موضوع مقاومت ایثار و شهادت و برگزاری برنامه «بانگ مقاومت و پیروزی» و برگزاری رژه موتوری، دیدار با خانواده‌های شهدا و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت در لرستان برشمرد.

انتهای پیام
captcha