عیدی ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام البرزی
کد خبر: 3962190
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

عیدی ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: در آستانه سال نو به همت حامیان البرزی مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به‌ حساب چهار هزار و 700 فرزند یتیم واریز شد.

عیدی ۴ میلیارد  و ۷۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام البرزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 هزار حامی حمایت یک هزار و 500 یتیم و سه هزار و 200 فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به چهار هزار و 700 فرزند معنوی خود عیدی دادند.

وی با بیان اینکه عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌ حساب فرزندان و یا اهدای کالا بوده است، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین مبلغ یک میلیون تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز شده است.

محمدی‌فرد با تأکید بر اجرای پویش «ایران مهربان» اضافه کرد: بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع کردن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد امام البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام(ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha