8 هزار حامی از ایتام ملایری حمایت می‌کنند
کد خبر: 3958545
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

8 هزار حامی از ایتام ملایری حمایت می‌کنند

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر 8 هزار و 200 حامی از هزار و 945 کودک یتیم و طرح محسنین ملایر حمایت می‌کنند، گفت: طی 11 ماه گذشته این حامیان میزان 8 میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

8 هزار حامی از ایتام ملایری حمایت می‌کنندتیمور کرمی مقدم، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فعالیت حوزه اکرام و ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 945 کودک یتیم و طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد ملایر هستند که از این تعداد 722 کودک یتیم و یک هزار و 223 کودک طرح محسنین هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 هزار و 200 حامی از هزار و 945 کودک یتیم و طرح محسنین ملایر حمایت می‌کنند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون حامیان بیش از 8 میلیارد تومان و 70 میلیون تومان به ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به رشد کمک حامیان ملایری به ایتام در سال جاری تصریح کرد: بیش از 85 درصد از کمک‌های حامیان به ایتام به‌صورت نقدی بوده که به‌حساب این ایتام و کودکان مطرح محسنین واریز شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر جذب و تعداد حامیان در استان همدان رتبه برتر را دارد و حوزه حامیان در استان همدان بیشترین درآمد با 23 درصد مربوط به شهرستان ملایر است، افزود: این حامیان از شهرهای مختلف کشور و همچنین خود شهرستان ملایر هستند.

کرمی مقدم با اشاره به پویش جذب حامیان از آبان ماه سال 98 تاکنون، اظهار کرد: سهمیه شهرستان از جذب حامیان در ابتدای پویش 6 هزار نفر بود که بعد از آن سهمیه به 12 هزار نفر افزایش یافت که تاکنون 3 هزار حامی جذب شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین حامیان ایتام 4 تا 5 نفر است، گفت: از نظر حامی‌یابی کودکان طرح محسنین نیازمند حامی هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر نیز پرداخت کمک‌های حامیان برای ایتام به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود و مبالغ نقدی با شماره کارت اعلام شده به حامی به‌صورت مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود بر کمک و جذب بیشتر حامیان در حمایت از کودکان یتیم و کودکان طرح محسنین تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha