برگزاری محفل انس با قرآن در خرم‌آباد
کد خبر: 3953471
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

برگزاری محفل انس با قرآن در خرم‌آباد

محفل انس با قرآن کریم ویژه تجلیل از خدمات رئیس سابق اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان با مشارکت دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز، ۲۳ بهمن‌ماه، محفل انس با قرآن کریم را در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار کرد.

در این محفل معنوی قرآنی که جمعی از مدیران قرآنی و فعالان و پیشکسوتان قرآنی لرستان حضور داشتند، از ربع قرن خدمات محمد لروند، رئیس سابق اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان، تجلیل شد و در ادامه قاریان ممتاز لرستان از جمله وحید کرمی، مهدی سعادتی‌کیا و محمدامین بلواسی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند و در ادامه گروه تواشیح امام عصر(عج) وابسته به دارالقرآن شهیده لعبت نادی به اجرای برنامه تواشیح پرداختند.

سخنرانی حجت‌الاسلام هاشمی، رئیس دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد، منصور احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در رابطه با فعالیت‌ها و خدمات قرآنی محمد لروند مطالبی را بیان کردند.

در پایان این مراسم و محفل معنوی قرآنی با اهدای لوح‌های سپاس از سوی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی از خدمات محمد لروند، رئیس سابق اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha