ساخت واکسن کرونای ایرانی نماد استقلال و آزادی کشور است
کد خبر: 3951129
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

ساخت واکسن کرونای ایرانی نماد استقلال و آزادی کشور است

استاندار اصفهان گفت: استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم، ایران در توسعه راه خود را می‌رود؛ مسئله واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است و یکی از بهترین کارهایی که ایران انجام می‌دهد.

ساخت واکسن کرونای ایرانی نماد استقلال و آزادی کشور است

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان صبح امروز، 12 بهمن‌ماه با حضور در گلستان شهدای شهر خور و بیابانک با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کرد.

استاندار اصفهان همچنین با حضور در منزل شهید علی‌رضا خسروی، از شهدای خور و بیابانک با خانواده این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ادامه این مراسم، زنگ انقلاب توسط استاندار اصفهان در هنرستان کاردانش هنرآئین خور و بیابانک به صدا درآمد

استاندار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: از اینکه در یک مکان آموزشی حضور پیدا کرده‌ام خوشحالم، جایگاه هنرستان‌ها برای توسعه ضروری‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

عباس رضایی با بیان اینکه دستاورهای بزرگی را به دست آورده‌ایم، گفت: یکی از روش‌های شناخت مقایسه است. دستاورهای انقلاب را باید با آنچه قبل از انقلاب بود را مقایسه کنیم، نمی‌گویم مشکل و معضلی نداریم، اما آنچه این مشکلات را پیش آورده بحث جداگانه‌ای است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: تنها یک نظام الهی در دنیا شکل گرفته که آن هم جمهوری اسلامی است، کل دنیا و نظام‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی و نظام الهی است؛ در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هیچ کشوری مستقل‌تر از جمهوری اسلامی نیست.

وی یادآور شد: استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم، ایران در توسعه راه خود را می‌رود؛ مسئله واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است و یکی از بهترین کارهایی که ایران انجام می‌دهد، همین مسئله کروناست و از دنیا عقب نیستیم.

رضایی در پایان گفت: نباید مشکلات مقطعی، ما را از دستاوردهای بی‌نظیر خودمان غافل کند، نباید به مسائل ظاهری استکبار نگاه کرد، چراکه تبل توخالی هستند.

انتهای پیام
captcha