اجرای طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» در گلستان
کد خبر: 3942617
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

اجرای طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» در گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در گلستان برگزارمی‌شود.

طرح « هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی » در گلستانعیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ‌در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌ اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق این نهاد است، افزود: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنان باشند.

بابایی با توجه به اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و همچنین دبیرخانه این طرح در استانداری آماده پاسخگویی به دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در این طرح خداپسندانه هستند، افزود: کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به  ۱۶ هزار حامی فعال در استان، تصریح کرد: در حال حاضر از ۴۸ هزار کارمند گلستانی‌، ۵۵۰۰ حامی از کارمندان بومی و غیر بومی هستند که با کمک‌های خدا پسندانه خود، حمایت از ایتام و فرزندان محسنین گلستانی را برعهده گرفته‌اند.

بابایی با توجه به ۱۵۸۲ فرزند بدون حامی در سطح استان، اظهار کرد: کمیته امداد استان گلستان دارای ۱۱هزار و ۲۷۵ فرزند یتیم و محسنین است که با میانگین ماهانه سرانه دریافتی ۱۹۸ هزار تومان، نیازمند مشارکت بیشتر و عزم همگانی مردم خیراندیش برای حمایت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، ادامه داد: جلسه طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» بر اساس دستور معاون اول رئیس‌جمهور و دکترحق شناس، استاندار گلستان به منظور اکرام ایتام (فرزندان محروم از نعمت پدر) و محسنین (فرزندان دارای پدر بیمار، از کار افتاده و دارای کهولت سن) در استانداری گلستان تشکیل شده است. این طرح با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی تا22 بهمن ادامه دارد.

بابایی در پایان گفت: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام ایتام می‌توانند با مراجعه به سایت  ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و  همچنین با مراجعه به رابط طرح اکرام و محسنین اداره مربوطه خود، نسبت به دریافت شناسنامه فرزندان برای حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha