فرماندهان واقعی دوران كرونا، مدافعان سلامت هستند
کد خبر: 3940621
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

فرماندهان واقعی دوران كرونا، مدافعان سلامت هستند

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به ایثار و خدمات مدافعان سلامت طی ماه‌های اخیر گفت: این روزها که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم، رزمندگان و فرماندهان واقعی، مدافعان سلامت و کادر درمان هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیین تقدیر از مدافعان سلامت مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز در زمینه مقابله با کرونا در ماه‌های گذشته امروز، 22 آذرماه با حضور فرمانده انتظامی استان فارس برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس با حضور در مرکز آموزشی درمانی نمازی، ضمن قدردانی از تلاش‌‌های کارکنان و کادر درمانی و عیادت از بیماران این مرکز گفت: این روزها که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم، رزمندگان و فرماندهان واقعی، مدافعان سلامت و کادر درمان هستند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در میدان نبرد جنگیدند و افتخار آفریدند، اما امروزه جنگ با کرونا در سراسر دنیا فراگیر شده و مدافعان سلامت ایران اسلامی، در مبارزه با این ویروس جهادگونه تلاش می‌کنند که این کار ارزشمند، ستودنی است.

حبیبی با اشاره به اجرای محدودیت‌های تصویب شده از سوی ستاد مدیریت کرونا در راستای مقابله با این ویروس، از آمادگی مجموعه انتظامی استان برای تقویت همکاری و سهولت تردد کارکنان و کادر درمان در روزهای منع ترددها خبر داد.

یادآور می‌شود، در این آیین، جمعی از مسئولان ارشد نیروی انتظامی و مدیران ارشد مرکز آموزشی درمانی نمازی، فرمانده انتظامی فارس را همراهی کردند.

انتهای پیام
captcha