اهداف سینمای هالیوود را بهتر بشناسیم
کد خبر: 3940021
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

اهداف سینمای هالیوود را بهتر بشناسیم

دشمن در قالب سینمای هالیوود یک‌سری اهداف و خط سیرهای از پیش تعیین شده ازجمله تضعیف سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و ترویج سبک زندگی غربی، ترویج بی‎بندوباری، تضعیف دین اسلام و شیعه، تخریب خانواده و ازدواج را دنبال می‎کند.

پنجشنبه ارسال شود/// اهداف سینمای هالیوود را بهتر بشناسیمبه گزارش ایکنا از لرستان، نهضت سواد رسانه‌ای استان لرستان(نسرا) که زیر نظر بسیج رسانه فعالیت دارد در راستای معرفی اهداف سینمای هالیوود، سینمای غربی و صهیونیستی اقدام به تشکیل کارگاه‌هایی تحت عنوان «تربیت کادر رسانه‌ای» با موضوع «نقش رسانه در جهان امروز و نقش صهیونیسم ادبی و سیاسی در تشکیل امپراطوری رسانه‌ای صهیونیسم» کرده و طی این کارگاه‌ها که از ابتدای امسال تاکنون شش کارگاه آن به‌صورت حضوری با حضور امیرعلی‌‎حیدر امیری و به میزبانی حوزه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد برگزار شده است، اهداف دشمن از راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

مخاطبان این کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای طلاب علوم دینی و بسیجیان فعال در عرصه خبر و رسانه هستند و تاکنون در این کارگاه‌های آموزشی مطالبی در باب معرفی انواع رسانه از دیداری، شنیداری و نوشتاری مطرح شده و در خصوص اهداف رسانه‌های دیداری به‌ویژه ماهواره و سینمای هالیوود، سینمای غربی و سینمای صهیونیستی و توطئه‌ها و نقشه‌های این سینماها در مبارزه با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی مطالب و مباحثی بیان شده است.

در این کارگاه‌های آموزشی به اهداف دشمن از ساخت فیلم‌های هالیوودی اشاره شده است که ازجمله اهداف سینمای هالیوود که نام آن برگرفته از «هال» به‌معنای چوب و «وود» به‌معنای مقدس است و در اصل می‎خواهد بگوید امروز سینمای هالیوود همان نقش عصای حضرت موسی را دارد و به دنیا خط می‌دهد و مکتب غرب را به اثبات می‌رساند و به‌ نوعی اعجاز مکتب لیبرالیسم است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سینمای هالیوود یک‌سری کارها را دنبال می‎کند که ازجمله آن‌ها می‎توان به فیلم تحقیر مسلمانان اشاره کرد در فیلم‌هایی که توسط سینمای هالیوود ساخته می‎شود مسلمان را بدجلوه می‎دهند در بعضی فیلم‌های هالیوودی نشان می‎دهند که مسلمانان اصلاً حمام نمی‎روند، موهای بلند و ژولیده‌ای دارند بهداشت را رعایت نمی‌کنند با دست کثیف غذا می‌خورند و به‌نوعی در این فیلم‌ها این‌طور وانمود می‎کنند که در بین مسلمانان اصلاً بهداشت معنا ندارد و هالیوود از این طریق می‎خواهد به دنیا نشان دهد مسلمانان کثیف هستند و بهداشت را رعایت نمی‌کنند.

همچنین سینمای هالیوود گذشته ایران را یک گذشته سیاه و کثیف، بی‎رحم و خونریز نشان می‎دهد غرب و سینمای هالیوود چون خودش قدمت ندارد می‎خواهد تمدن قدیمی و اصیل ایرانی که بیش از 9 هزار سال قدمت دارد را کتمان کند و تمدن ایرانی را بد جلوه دهد و در این راستا فیلم‌هایی می‎سازد که تمدن ایرانی را به لجن و فراموشی می‌کشد.

سینمای هالیوود همچنین تلاش خود را بر تحقیر شیعیان متمرکز کرده است و تلاش زیادی کرده تا در قالب فیلم‌هایی که می‎سازد تفکر شیعه را از بین ببرد همچنین تلاش سینمای هالیوود، غرب و صهیونیست این است که امام زمان واقعی به فراموشی سپرده شود و یک امام زمان دروغین به مردم معرفی شود.

سینمای هالیوود بسیار روی بالا بردن تفکر لیبرال دموکراسی کار می‌کند غرب و سینمای هالیوود می‎خواهد بگوید تفکر لیبرال دموکراسی منجی جهان است به همین خاطر در فیلم‌هایشان روی آن خیلی کار می‎کنند و این در حالی‎است که ما می‎گوییم پایان تفکر جهان تفکر مطلقه ولایت فقیه است و برای آن هم دلیل عقلی و نقلی و مدرک داریم و این تفکر به ظهور امام زمان(عج) ختم می‎شود و ولی‎فقیه در حقیقت نائب برحق امام زمان است به همین خاطر این‌ها در مقابل تفکر مهدویت تفکر لیبرال دمکرات را بلند می‎کنند.

معرفی تفکر صهیونیسم جهانی از دیگر کارهایی است که در سینمای هالیوود دنبال می‎شود و می‌گوید صهیونیست یک تفکر به‌روز و نجات‌بخش انسان‌هاست. سینمای هالیوود سبک زندگی غربی را پرورش می‌دهد و در مقابل سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی ایرانی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را نابود می‌کند.

سینمای هالیوود همچنین در قالب فیلم‌هایی که برای مخاطبان خود به‌ویژه مردم ایران می‎سازد یک‌سری نیازهای کاذب در آنها ایجاد می‎کند و به‌نوعی می‎خواهد از انسان یک مصرف‌کننده برای کالاهای غربی و صهیونیستی بسازد.

نشان دادن غرب به‌ویژه «پنتاگون» و «ناتو» به‌عنوان منجی بشریت، شجاع نشان دادن غربی‎ها، معرفی ارتش غرب به‌ویژه «پنتاگون» و «ناتو» به‌عنوان ارتش آزادی‌بخش، معرفی غرب به‌ویژه آمریکا به‌عنوان سرزمین تحقق آمال و آرزوها یا همان «مدینه فاضله»، ترویج سکولاریسم یا همان (جدایی دین از سیاست) و لائیسم(بی‎دینی و بی‎خدایی) و جا انداختن اینکه «دین افیون ملت‌هاست»، ترویج تفکرات غربی در بین مردم کشورهای مسلمان به‌ویژه ایران، ترویج مکتب اومانیسم یا همان «فردگرایی»، ترویج و تبلیغ زندگی‌های مجردی در فیلم‌های هالیوودی تبلیغ می‌شود.

ازجمله اهدافی که توسط سینمای هالیوود و غرب دنبال می‌شود قبح‌زدایی و هجوم به اخلاق است و یکی‌از کارهایی که سینمای صهیونیستی و سینمای هالیوود دنبال می‌کند این است که می‌خواهد به‌راحتی اخلاق را در هم بشکند و گناهان را عادی جلوه دهد و در واقع اشاعه فحشا را عادی کند.

همچنین ترویج جاد‌وگری در فیلم‌های هالیوودی موج می‌زند در سینمای غربی، هالیوود و صهیونیستی علناً مردم را به‌سمت توهم، وهم و خیال و استمداد از نیروهای غیردینی و غیرمذهبی و نیروهای ماورالطبیعه و جادوگری سوق می‌دهند.

سینمای هالیوودی و سینمای صهیونیستی عرفان‌های کاذب و غیردینی و عرفان‌های بر مبنای متریالیستی و مادی‌گرایانه و عرفان‌های برمبنای جادوگری و عرفان‌های برمبنای ریاضت و عرفان‌های بر مبنای اشاعه استفاده از نیروهایی مثل اجنه و شیطان که به شیطان‌پرستی ختم می‎شود را بین مردم اشاعه می‌دهند.

در فیلم‌های هالیوودی سکولاریسم یا جدایی دین از سیاست نمایش داده می‌شود چون آنها اعتقادی به این ندارند که دین نجات‌بخش ملت‌هاست آنها معتقد هستند دین افیون ملت‌هاست و بر این اساس آنها جدایی دین از سیاست را دنبال می‌کنند.

در فیلم‌ها ما را بمباران تبلیغاتی می‌کنند که برای رسیدن به یک زندگی موفق نباید پایبند به هیچ قید و بند و باید و نبایدی باشیم در صورتی‌که دین یعنی باید و نباید و اینکه قرار نیست برای رسیدن به یک هدف همه چیز را زیر پا گذاشت دین برای این است که راه درست را به ما نشان دهد.

انتهای پیام
captcha