تحریف ارزش‌های مذهبی و انسانی؛ استراتژی رسانه‌های صهیونیسم
کد خبر: 3920462
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

تحریف ارزش‌های مذهبی و انسانی؛ استراتژی رسانه‌های صهیونیسم

مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر این‌که امروز غول‌های رسانه در سلطه صهیونیسم جهاني است، اظهارکرد: این رسانه‌ها با کتمان حقیقت‌ها همواره به‌دنبال تحلیل‌های دروغین بوده و استراتژی این رسانه‌ها به‌گونه‌ای است که ارزش‌های اسلامی، دینی و انسانی را تحریف کرده و به شکلی وارونه جلوه می‌دهند.

امیریبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر علی‌حیدر امیری، تئوریسین مسائل سیاسی منطقه غرب آسیا چهارشنبه، دوازدهم شهریورماه، در دومین کارگاه تربیت کادر رسانه‌ای، ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان که در حوزه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به این‌که امروز برخی‌ها فرهنگ و تفکر غرب را در زندگی خود اعمال کرده و به‌نوعی تفکر غرب را پذیرفته‌اند، اظهار کرد: امروز غول امپراطوری رسانه در دست صهیونیسم جهانی است که با بهره‌گیری از ظرفیت آن به‌دنبال القای اندیشه‌های مدنظر خود و کم‌رنگ کردن باورها، ایمان و اعتقادات اسلامی مردم هستند.

وی با ذکر این مطلب که رسانه‌ها در یک تقسیم‌بندی کلی شامل رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری هستند و فضای مجازی تلفیقی از رسانه‌هاست، گفت: مدیریت و رهبری فضای مجازی بیرون مرزهاست این در حالی‌است که امروز شیکه‌های اجتماعی اطلاعات ملت ایران را در تمام زمینه‌ها می‌فروشد.

امیری به سلطه صهیونیسم بر غو‌ل‌های رسانه‌ای جهان اشاره کرد و با بیان این‌که صهیونیسم جهانی برای تبلیغات و در اختیار گرفتن و جهت دادن به افکار عمومی جهان بر روی رسانه‌ سرمایه‌گذاری کردند، اضافه کرد: صهیونیسم جهانی با تغذیه شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و خبرگزاری‌های بین‌المللی افکار و اندیشه‌های مردم را به سمت افکار و ایده‌های صهیونیسم جهانی سوق می‌دهند.

تئوریسین مسائل سیاسی غرب آسیا با تاکید بر این‌که رسانه‌های صهیونیسم جهانی با کتمان حق و حقیقت، ارزش‌های اسلامی، دینی و انسانی را تحریف کرده و به شکلی وارونه جلوه می‌دهند، گفت: رسانه‌های صهیونیسم جهانی هیچ‌گاه قیام‌های مردمی بر علیه باطل را پوشش نمی‌دهند و همواره در ضدیت با ارزش‌های انسانی هستند و وظیفه ما تحلیل‌ صحیح و برملا کردن چهره واقعی آنان است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت احتیاط لازم برای استفاده از گوشی‌های هوشمند، تصریح کرد: به گفته کارشناسان پلیس فتا زمانی گوشی هوشمندی روشن می‌شود، عکس ما اسکن می‌شود و تمام اطلاعات رد و بدل شده ما قابل مشاهده است این در حالی‌است که شبکه اجتماعی تلگرام میلیاردها دلار هزینه می‌کند و درآمد آن از فروش اطلاعات کشورها است.

امیری با تاکید بر این‌که دشمنان از روش‌های مختلف برای کسب اطلاعات مردم استفاده می‌کنند، ادامه داد: در یک مورد نقشه ژنتیکی ما را شناسایی کردند و از طرفی به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آداب، سنت، رفتارها، گرایش‌های سیاسی مردمان ایران زمین هستند و در یک کلام باید هوشیار باشیم چراکه دشمن روی ما برنامه‌ریزی می‌کند.

مدرس حوزه و دانشگاه به توطئه دشمنان در خصوص شبهه جایگاه ولی‌فقیه در کشور اشاره کرد و گفت: افرادی به ولایت فقیه ما ایراد می‌گیرند چرا به ملکه انگلستان که بر چندین کشور حکومت می‌کند واکنش نشان نمی‌دهند پس باید توطئه‌های دشمنان را با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها پاسخ داد.

وی با ذکر این مطلب که رسانه‌های بین‌المللی و خبرگزاری‌ها در سطح جهانی در دست صهیونیسم جهانی و قوم یهود است، تصریح کرد: امروزه در فضای مجازی با تحریف احادیث و آیات قرآن، نقل کلام خدا و روایات اهل‌بیت(ع) را به افراد دیگری نسبت می‌ دهند.

امیری به جایگاه والای زن در اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان شبهه تساوی حقوق زن مرد را انداختند و به نام تساوی حقوق زن و مرد، از زن به‌عنوان عروسک خیمه شب بازی استفاده می‌کنند این در حالی که عریان بودن زن بی‌احترامی به مقام زن است چراکه زن باید نقش مادری داشته باشد و در دامن خود فرزند تربیت کند. اما در غرب، مادر نقشی در تربیت فرزند ندارد.

مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر این‌که صهیونیسم جهانی با آیات قرآن مخالف است و به‌دنبال ایجاد شبهه در آیات قرآن است، افزود: کتاب‌های دانشگاهی ما باید مطابق با آیات قرآن باشد اما در کتاب‌های ما تفکرات غربی وجود دارد به همین دلیل رهبر معظم انقلاب تاکید بر ایجاد انقلاب در علوم انسانی را مطرح کردند.

امیری با تاکید بر این‌که رسانه‌های صهیونیسم جهانی خط سیر مشخصی را دنبال می‌کنند و در جریان‌سازی، وحدت‌رویه دارند، گفت: رسانه‌های غربی به‌دنبال چنددستگی در جامعه اسلامی هستند حتی با استفاده از دو رنگ قرمز و آبی، به دنبال ایجاد دو دستگی در جامعه هستند این در حالی‌است که دشمن با تفرقه بین شیعه و سنی از یک طرف و تمسخر قومیت‌ها از طرفی دیگر به‌دنبال ایجاد دودستگی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha