مشارکت بانوان مدرسه علمیه معصومیه خرم‎آباد در رزمایش «کمک مؤمنانه»
کد خبر: 3899723
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

مشارکت بانوان مدرسه علمیه معصومیه خرم‎آباد در رزمایش «کمک مؤمنانه»

بانوان طلبه مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‎آباد با مشارکت خود در رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» به کمک نیازمندان و آسیب‎دیدگان ناشی‌ از بیماری کروناویروس شتافتند.

مشارکت بانوان مدرسه علمیه معصومیه خرم‎آباد در رزمایش «کمک مرمنانه»به گزارش ایکنا از لرستان، بانوان طلبه مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‎آباد به‌دنبال شیوع کروناویروس در استان و این‌که شیوع این بیماری بسیاری از مردم را با مشکلات عدیده‌‌ای برای تأمین مایحتاج ضروری زندگی و تهیه ماسک و موادضدعفونی مواجه کرد، با مشارکت خود در رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» به کمک نیازمندان و آسیب‎دیدگان ناشی‌ از بیماری کروناویروس شتافتند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی، پخت غذای گرم و کیک و توزیع آن‌ها بین نیازمندان محلات فقیرنشین خرم‎آباد به‌مناسبت ولادت باسعادت امام حسن‌ مجتبی(ع) ازجمله فعالیت‌های بانوان طلبه مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد بود.

همچنین بانوان طلبه و جهادی  علمیه معصومیه(س) خرم‎آباد در زمینه شناسایی خانواده‌های نیازمند ساکن در محلات فقیرنشین خرم‎آباد تلاش کردند و از جمله فعالیت‌های این بانوان می‎توان به تهیه و پخت ۱۵۰ پُرس افطاری و توزیع آن بین نیازمندان، مشارکت در تهیه و پخش ده‌ها بسته غذایی به‌منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری پیرو طرح سراسری رزمایش «کمک مؤمنانه»، مشارکت گسترده در تهیه و پخش ماسک، غربالگری، تهیه مواد ضدعفونی‌کننده، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و ... در قالب فعالیت‌های شخصی، خانوادگی، کار در منزل، همکاری با نهادها و مؤسسات جهادی، خیریه، هیئت‌های مذهبی، سپاه، پایگاه‌های بسیج و ... اشاره کرد.

یادآور می‏‌شود، در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر رزمایش کمک‌های مؤمنانه، حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز همگام با سایر نیروهای جهادی در ماه رمضان برای امدادرسانی به خانواده‌های نیازمند و متضرر از بیماری کرونا مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

همچنین بالغ‌بر ۸۰ نفر از اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان با کمک‌های نقدی در توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز سبد غذایی افراد نیازمند مشارکت داشتند.

خواهران طلبه و مبلغ حوزه علمیه خواهران این استان در ادامه ممنوعیت تجمعات عمومی برای برگزاری سفره‌های افطار مؤمنان نیز در این ایام بسته‌های افطاری را با رعایت دقیق مسائل بهداشتی آماده کرده و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع می‌کنند.

انتهای پیام
captcha