اجرای طرح شناسایی و رصد فعالان فرهنگی مواسات در اردبیل
کد خبر: 3897772
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

اجرای طرح شناسایی و رصد فعالان فرهنگی مواسات در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای طرح شناسایی و رصد فعالان فرهنگی در راستای طرح جهادی «مواسات» در اردبیل خبر داد.

اجرای طرح شناسایی و رصد فعالان فرهنگی مواسات در اردبیلسارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: طرح شناسایی فعالان فرهنگی در راستای اجرای طرح جهادی مواسات خاندان‌های ایرانی با مستمندان در حال اجراء است.
وی گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ مدارا و همراهی و ایجاد حس مسئولیت پذیری در جامعه و تقویت حس نوعدوستی و فداکاری در بین خاندان‌های ایرانی است.
کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نتایج اجرای طرح شناسایی فعالان فرهنگی «مواسات» اشاره نمود و اظهار کرد: اجرای طرح مواسات می‌تواند به شناسایی خیرین فعال فرهنگی از طریق بانوان، کمکی برای افراد نیازمند و آبرو دار جامعه باشد که در این صورت خاندان‌ها با تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنان کمک موثری به آنان می‌نماید.
حقی افزود: شناسایی خیرین فعال از طریق جمعیت بانوان فرهیخته، مبلغات و هیئات مذهبی انجام می‌گیرد و باید مشخص شود که هر خاندان ایرانی در این طرح چند خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام
captcha