تولید و توزیع ۶۰ هزار ماسک از سوی دانشجویان بسیجی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3892299
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

تولید و توزیع ۶۰ هزار ماسک از سوی دانشجویان بسیجی خراسان‌شمالی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در تشریح عملکرد اقدامات مدیریت فرهنگی در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، از تولید و توزیع ۶۰ هزار ماسک توسط بسیج دانشجویی دانشگاه خبر داد.

تولید و توزیع 60 هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی خراسان‌شمالی

امیر امانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در این مدت دانشجویان موفق به تولید هفت هزار شیلد صورت 10 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده و پنج هزار دستکش شده‌اند.

وی همچنین از همکاری 60 نفر از دانشجویان جهت ارائه مشاوره در سامانه 4030 خبر داد.

امانی با اشاره به ثبت نام 150 نفر از دانشجویان در شیفت ایثار، ادامه داد: در این شیفت دانشجویان به صورت داوطلبانه با حضور در بیمارستان بیماران کرونایی، به ارائه خدمات می پردازند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از ابتلا به کرونا برای دانشجویان و همکاران به همت انجمن اسلامی و مشارکت 15 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در طرح آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهر به مدت پنج روز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

امانی بیان کرد: با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان و استودیو سلامت دانشکده بهداشت دانشگاه، در هفته های اولیه ورود کرونا به استان، پروژه مشترک رسانه ای «اتاق قرنطینه» با هدف اطلاع رسانی صحیح و علمی و اطمینان بخشی به مردم استان راه اندازی شد.

وی افزود: در این پروژه تولید محتوای معتبر و علمی با استفاده از ظرفیت مدیران، اساتید و دانشجویان هدف گذاری شده و با جمع آوری 130 سوال اساسی مردمی به کمک سامانه های پاسخگویی 18 مصاحبه شونده از حوزه‌های تخصصی مختلف دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شدند.

امانی با اشاره به همکاری ویژه اساتید و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و تلاش دست اندرکاران دانشکده بهداشت و انجمن اسلامی و دانشجویان همکار، از تهیه هشت مصاحبه و تولید بیش از 30 کلیپ تصویری بین 2 تا 10 دقیقه ای با محتوای آموزشی و اطلاع رسانی خبر داد.

انتهای پیام
captcha