حمایت وزیر ورزش و جوانان از رزمایش همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه
کد خبر: 3891223
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

حمایت وزیر ورزش و جوانان از رزمایش همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه

وزیر ورزش و جوانان در بیانیه‌ای با اعلام حمایت از رزمایش همت جوانانه _ کمک مؤمنانه، اعلام کرد: این وزارتخانه از تمامی امکانات، ظرفیت‌ها و اختیارات خود در راستای عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در بیانیه‌ای با اعلام حمایت از رزمایش همت جوانانه_کمک مؤمنانه، از مسئولیت‌پذیری و حضور در صحنه جوانان و جامعه ورزش کشور، برای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.

متن بیانیه مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است:

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَنْفِقُوا مِمَّا رَزَقْنَاکُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَ یَوْمٌ لَا بَیْعٌ فِیهِ وَلَا خُلَّهٌ وَلَا شَفَاعَهٌ ۗ وَالْکَافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُون» َ(بقره ۲۵۴ )

اتفاقات ناگوار و بحران پیش آمده در روزهای اخیر عزم هموطنان را در همبستگی و جهاد بیش از پیش راسخ تر نمود.
باور به گذشت دوران و عبور از این بحران، پایداری و صلابت و اقتدار ملت را می‌طلبد. حال که مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانات گهربار خود بر این امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تأکید نمودند، لازم است که تمام اقشار در نهایت توان در راستای تحقق این امر، متحدانه و مجاهدانه بکوشیم.
جوانان متعهد ایرانی سال ۱۳۹۹ شمسی را با نهایت خلوص در پویش همدلی با هموطنان آغاز نموده و حال به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به تداوم زنجیره مهر بنشستند و در بیانیه‌ای با شعار همت جوانانه_ کمک مؤمنانه به رزمایش گسترده ماه مبارک رمضان جهت نیل به مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه پیوستند.
در این راستا ضمن قدردانی از مسئولیت‌پذیری و حضور جوانان و جامعه ورزش سراسر کشور، برای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، درخواست می‌نمایم این عملیات بزرگ و کشوری به گونه‌ای جدی پیگیری و دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که به نحوی در این امر دخیل می‌باشند نهایت همراهی و همکاری را با این جوانان که تنها در راه رضای خدا به جهاد می‌پردازند را داشته باشند.
همچنین وزارت ورزش و جوانان از تمامی امکانات، ظرفیت‌ها و اختیارات خود در راستای عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همانند اقدامات گذشته، استفاده خواهدکرد.
از درگاه ایزد منان برای جوانان و ورزشکاران برومند کشور در مسیر تحقق این امر توفیق و موفقیت دو چندان را خواستارم.

انتهای پیام
captcha