آموزش آنلاین قرآن؛ در تعطیلی کرونایی
کد خبر: 3882528
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

آموزش آنلاین قرآن؛ در تعطیلی کرونایی

مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی، گفت: در ایام تعطیلی مراکز آموزشی به علت ویروس کرونا، مهدقرآن کلاس‌های آنلاین و رفع اشکال قرآنی را راه‌اندازی کرده تا قرآن‌آموزان بتوانند از این فرصت برای آموزش استفاده کنند.

آموزش آنلاین قرآن در تعطیلی کروناییرحیم وظیفه شعاع، مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: در ایام تعطیلی مراکز آموزشی به علت ویروس کرونا، مرکز آموزشی مهدقرآن کلاس‌های آنلاین و رفع اشکال قرآنی را راه‌اندازی کرده تا قرآن آموزان بتوانند از این فرصت برای آموزش استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح که برای اولین بار اتفاق افتاده قرآن آموزان می‌توانند طبق برنامه‌های کلاسی اساتید از طریق سامانه جامع آموزش قرآن به صورت آنلاین از کلاسها بهره ببرند.

وظیفه شعاع تصریح کرد: قرآن آموزان با استفاده از این سامانه علاوه بر اینکه از تدریس اساتید بهره می‌برند حین تدریس نیز می‌توانند اشکالات خوشان را بپرسند تا توسط استاد رفع شود.

مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: قرآن آموزان می‌توانند از طریق سامانه آموزشی edu.mahadquran.com از فرصت ایجاد شده برای آموزش استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha