آزمون‌های ورودی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3868253
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
فردا؛

آزمون‌های ورودی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در فارس برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری آزمون‌های ورودی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در این استان خبر داد و گفت:‌ این آزمون‌ها فردا، 12 دی‌ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری آزمون‌های ورودی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن كریم خبر داد و گفت: این آزمون‌ها در محل سازمان دارالقرآن كریم استان واقع در شیراز برگزار می‌شوند.
وی زمان برگزاری این آزمون‌ها را از ساعت 8 تا 12 ظهر فردا، 12 دی‌ماه جاری اعلام كرد و افزود: این دوره تربیت عمومی داور مسابقات قرآن كریم در رشته تجوید برگزار خواهد شد.
موسوی با بیان اینكه این آزمون‌ها در دو بخش كتبی و قرائت عملی برگزار می‌شوند، گفت: در مرحله نخست 59 نفر از واجدان شرایط در سطح استان فارس برای شركت در كارگاه‌های این دوره ثبت‌نام كردند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: از این تعداد 8 نفر به‌دلیل داشتن رتبه‌های كشوری و بین‌المللی از شركت در آزمون ورودی این دوره معاف شدند لذا این آزمون‌ها فردا با حضور 51 نفر برگزار خواهند شد.
وی با بیان اینكه این دوره طی دو روز برگزار می‌شود، گفت: كسانی كه در این دوره می‌توانستند ثبت‌نام كنند باید حتماً افراد قاری توانمند و شناخته شده‌ای بوده و سابقه داوری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha