برنامه جدید «خوشبخت» به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود
کد خبر: 3865681
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

برنامه جدید «خوشبخت» به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جنگ صبحگاهی و جدید «خوشبخت» هم زمان با آغاز فصل زمستان به روی آنتن شبکه قرآن و معارف تلویزیون می‌رود.

به گزارش ایکنا؛ جنگ صبحگاهی و جدید «خوشبخت» با محوریت ازدواج و تحکیم خانواده از روز یکشنبه، اول دی‌ماه و همزمان با آغاز فصل زمستان به روی آنتن شبکه قرآن و معارف تلویزیون می‌رود.

بر این اساس، «خوشبخت» روزهای شنبه با حضور استاد تراشیون به موضوع جوانی و سال‌های منتهی به ازدواج، یکشنبه‌ها با موضوع انتخاب همسر با کارشناسی استاد کمن، دوشنبه‌ها با حضور خانم ضرابی‌ها به مسئله دوران عقد و چهار سال اول ازدواج، سه‌شنبه با محوریت تحکیم زندگی مشترک با کارشناسی استاد دوایی و روزهای چهارشنبه با حضور استاد مهکام به موضوع فرزندپروری خواهد پرداخت.

تدبر در قرآن و آموزش اصلاح قرائت نماز توسط استاد قره‌شیخلو با عنوان «هر روز با قرآن»، اصلاح سنت‌های غلط تغذیه در بخش «طب سنتی اسلامی» با کارشناسی حسن اکبری و آیتم نمایشی ـ عروسکی با محوریت مسائل و موضوعات روز از دیگر بخش‌های این جنگ صبحگاهی است. اجرای برنامه جدید «خوشبخت» را نیز مهدی حاجی به همراه همسر خود بهاره امیری برعهده دارند.

تیتراژ اول برنامه خوشبخت را گروه الغدیر تهران، اجرا کرده است. این برنامه به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی محمد برزویی، کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می‌شود.

انتهای پیام
captcha