آمادگی 75 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی لرستان برای شرکت در دوره توانمندسازی
کد خبر: 3859268
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

آمادگی 75 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی لرستان برای شرکت در دوره توانمندسازی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان با شرکت 75 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان خبرداد و گفت: این دوره در چهار بخش و 37 سرفصل برگزار می‌شود.

آمادگی 75 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی لرستان برای شرکت در دوره توانمندسازیبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز یک‌شنبه، سوم آذرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان، با اشاره به برگزاری این کارگاه برای حدود 75 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی در استان، اظهار کرد: این دوره در چهار بخش برگزار خواهدشد.

وی با بیان این‌که این دوره با همکاری ادارات‌کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این دوره جهت برگزاری نشست‌های تخصصی از اساتید برجسته استان در هر حوزه بهره گرفته خواهد شد.

لروند با اشاره به این‌که این دوره در بخش‌های مدیریت رفتار سازمانی، امور مالی، امور حقوقی و مدیریت رسانه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ازجمله سرفصل‌هایی که اساتید دوره‌ها به آن می‌پردازند می‌توان به مفهوم سازمان، اهمیت و ضرورت مدیریت، تعریف مدیریت، مهارت‌های مدیریتی، رهبری و انگیزش، منابع انسانی، خلاقیت، خلاقیت در محیط کار و .... در بخش مبانی مدیریت عمومی اشاره کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: بخش امور مالی در شش فصل، بخش امور حقوقی و قوانین مرتبط در هفت فصل و بخش مدیریت رسانه در 9 سرفصل ارائه می‌شود کمااینکه این دوره به‌صورت کارگاهی برگزار شده و پس از اتمام به شرکت کنندگان در آن گواهی معتبر اعطاء می‌شود.

انتهای پیام
captcha