افتتاح پروژه‌های عمرانی سپاه استان قزوین در نورآباد لرستان
کد خبر: 3858501
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
هفته آینده صورت می‌گیرد؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی سپاه استان قزوین در نورآباد لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در هفته آتی شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه استان قزوین در شهر نورآباد لرستان خواهیم بود که این واحدها بعد از وقوع سیل ابتدای سال از سوی استان قزوین ساخته‌شده است.

افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه استان قزوین در نورآباد لرستان

به گزارش ایکنا از قزوین، با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفان، نشست خبری به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز 29 آبان در سالن جلسات روابط عمومی سپاه قزوین برگزار شد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در این نشست با بیان اینکه با صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان شاهد فعالیت‌های بسیاری در این حوزه هستیم، اظهار کرد: ورود همه افراد با هر گرایشی در بسیج آزاد است و ما تمام کسانی را که به اصل نظام انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه پایبند هستند را بسیجی می‌دانیم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی بسیج هر جایی که احساس کند مانعی در پیش روی نظام ایجاد شده وارد می‌شود؛ نمونه‌هایی از آن را می‌توان در جنگ تحمیلی هشت‌ساله دید که در آن شاهد حضور پر رنگ بسیج مردمی از پیر و جوان گرفته تا مردان و زنان بودیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: رمز پیروزی ما توجه به فرهنگ بسیجی و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف چون جنگ نرم و توطئه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی است؛ به‌طوری که حضور و نقش پر رنگ بسیج کار را بر توطئه گران تمام می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: بسیج همواره یار و یاور مردم در برهه‌های مختلف است که نمونه آن را می‌توان در زلزله کرمانشاه و سیل ابتدای سال در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان مشاهده کرد.

وی افزود: در هفته آتی شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه استان قزوین در شهر نورآباد لرستان خواهیم بود که این واحدها بعد از سیل ابتدای سال توسط استان قزوین ساخته‌شده است.

طاهرخانی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین ۵۲۷ ویژه‌برنامه‌های خاص و متنوعی در طول هفته بسیج با شعار «بسیج؛ چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: تجدید بیعت با شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، برنامه نخست ما در این هفته خواهد بود زیرا هر چه امروز داریم مرهون خون شهداست و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم پیروز میدان خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان، اجرای برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی به‌منظور تشریح عملکرد بسیج در استان، برگزاری یادواره شهدا و برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های مختلف و متنوع هفته بسیج است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اعلام اینکه نزدیک به ۴۰ نشست بصیرتی با محوریت گام دوم انقلاب و استکبارستیزی در این هفته برگزار می‌شود، یادآور شد: همچنین افتتاح بیش از ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی انجام شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ارائه خدمات رایگان چون مشاوره حقوقی، برگزاری ایستگاه سلامت در درمانگاه‌های سپاه و ارائه خدمات پزشکی، برگزاری مسابقات ورزشی، اردوهای جهادی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام
captcha