خدمت به زوار امام حسین(ع) اجر دنیوی و اخروی دارد
کد خبر: 3845981
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

خدمت به زوار امام حسین(ع) اجر دنیوی و اخروی دارد

گروه اجتماعی ــ جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: خدمت به زوار امام حسین(ع) اجر دنیوی و اخروی دارد و بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، عبدالحسین رحیمی، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان امروز دوشنبه، 8 مهرماه در نشست ستاد اربعین استان کرمان گفت: خدمت به زوار امام حسین‌(ع) اجر دنیوی و اخروی دارد و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مجوز برای احداث 40 موکب در عراق داده شده و این موکب‌ها بر اساس تعهدات خود عمل می‌کنند، افزود: روزانه بیش از 90 هزار صبحانه، بیش از 93 هزار شام و بیش از 90 هزار نهار توسط موکب‌های کرمان در عراق بین زائران اربعین توزیع می‌شود.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه ستاد عتبات کرمان در بررسی فعالیت‌های موکب‌ها در عراق دارای رتبه خوب است، بیان کرد: در بحث خروج اقلام از کشور به عراق دچار مشکلاتی شدیم و استان‌ها باید از گمرک همان استان کرمان مجوز خروج اقلام را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در مجوز خروج اتوبوس‌ها از کشور نیز با مشکل روبه‌رو شدیم، گفت: برای انتقال خادمان موکب‌ها از طریق زمینی و اتوبوس باید این مشکل حل شود و نیازمند همکاری گمرک‌های استان هستیم.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha