تلاش برای گسترش مفاهیم قرآنی در زندان‌ها
کد خبر: 3844201
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

تلاش برای گسترش مفاهیم قرآنی در زندان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از طریق اداره امور قرآنی این اداره کل این آمادگی را دارد تا مباحث مورد نیاز در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی در بین زندانیان را اجرایی کند.

تلاش برای گسترش مفاهیم قرآنی در زندان‌هابه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، روز گذشته 31 شهریور، در نشست با مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی پیرامون مباحث قرآنی ویژه زندانیان، اظهار کرد: انجام امورات قرآنی در سطح جامعه بالاخص زندان‌ها وظیفه شرعی بوده و پیشبرد مباحث قرآنی در زندان تکلیف است.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از طریق اداره امور قرآنی این اداره کل این آمادگی را دارد تا مباحث مورد نیاز در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی در بین زندانیان را اجرایی کند.

علی هاشمی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی نیز در این نشست، انجام امورات تربیتی را تنها راه اصلاح زندانی دانست و گفت: یکی از اثرگذارترین کارهای تربیتی، آموزش قرآن به زندانیان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۹۰۰ زندانی حافظ نیم جزء تا کل قرآن کریم شده‌اند و ۳۰۰ نفر از خانواده زندانیان نیز قرآن را حفظ کرده‌اند.

یادآور می‌شود؛ در این جلسه مقرر شد تا در راستای بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم انسان‌ساز قرآن، برنامه‌های قرآنی در سطح زندان‌های استان گسترش یابد.

تلاش برای گسترش مفاهیم قرآنی در زندان‌ها

انتهای پیام

captcha