هنر باید مردم را در صحنه‌های معرفتی تقویت کند
کد خبر: 3843031
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

هنر باید مردم را در صحنه‌های معرفتی تقویت کند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنر باید مردم را در صحنه‌های معرفتی تقویت کند، گفت: در جمهوری اسلامی که مرکز مقاومت در برابر بیگانگان است، نیروهای خوبی تربیت و آثار فاخر هنری تولید شده است.

هنر باید مردم را در صحنه‌های معرفت تقویت کندبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز 27شهریور جاری در دیدار با رئیس حوزه هنری کشور، گفت: امروز در سطح بین الملل دشمن از هنر برای اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

وی افزود: به طور متقابل نیز انسان‌هایی که شرف، انسانیت، هویت و استقلال دارند باید در مقابل این دشمن متجاوز استعمارگر سنگر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: هنر مؤثرترین ابزار بیان است اما در قبل از انقلاب استعمارگران از آن برای اهداف شوم خود در کشور استفاده می کردند.

عبادی با بیان اینکه دشمن از سال‌ها قبل مجهز بوده و از این نظر هنوز با دنیا فاصله داریم، تصریح کرد: از طرفی با مکتب دینی خود که تمام هنرهای اصیل انسانی و الهی را داراست فاصله داریم.

وی ادامه داد: پاسخ تهاجم‌ها و هنرهای گمراه کننده دشمن هنرهای صادق و صالح است تا حقایق را تبیین و جامعه را امیدوار و با نشاط کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید خلا موجود در فاصله با دشمن را پر کنیم و فاصله خود با ارزش‌های الهی و مکتبی و انسانی کم کنیم.

عبادی با بیان اینکه با بیان اینکه در بعد انقلاب آثار فاخری بر اساس ارزش‌های الهی و انسانی تولید شده است، بیان کرد: تاریخ اسلام، قران، اخلاق پیامبر، تاریخ ۴۰ ساله انقلاب، پیروزهای عراق، لبنان و سوریه و مقاومت های مردم کشورهای اسلامی منابع غنی‌ای هستند که اگر به صحنه آورده شوند موفق خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنر باید مردم را در صحنه‌های معرفت یتقویت کند، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی که مرکز مقاومت در برابر بیگانگان است، نیروهای خوبی تربیت و آثار فاخر هنری تولید شده است.

انتهای پیام

captcha