افزایش ۸۰ درصدی کمک‌های مردم خراسان‌جنوبی در طرح احسان حسینی
کد خبر: 3841689
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

افزایش ۸۰ درصدی کمک‌های مردم خراسان‌جنوبی در طرح احسان حسینی

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از افزایش ۸۰ درصدی کمک‌های مردم استان در طرح احسان حسینی خبر داد.

افزایش ۸۰ درصدی کمک‌های مردم خراسان‌جنوبی در طرح احسان حسینیاحمد رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در دهه اول محرم ۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی کردند که ۱۰۶ میلیون تومان نقدی و ۲ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان غیر نقدی است.

وی افزود: کمک‌های غیر نقدی شامل ۲۸۴ هزار و ۴۰۱ نفر پرس غذای گرم و ۵۴۱ سبد غذایی است که در بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی هدف از اجرای این طرح معنوی را هدفمند کردن نذورات مردمی برای مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان حسینی عنوان کرد.

رفیعی با اشاره به اینکه بیشترین کمک‌ها در شهرستان‌های بیرجند و طبس بوده است، یادآور شد: طرح احسان حسینی برای بهره گیری از مکان‌های معنوی برای کمک به نیازمندان از مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم و دهه آخر صفر اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha