احیای صحیفه سجادیه موجب اصلاح جامعه می‌شود
کد خبر: 3838100
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
حجت‌الاسلام کفیل:

احیای صحیفه سجادیه موجب اصلاح جامعه می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ معاون بنیاد مهدی موعود(عج) با بیان اینکه امام سجاد(ع) با دعا مدینه را تغییر داد گفت: امروز هم اگر ایران فضای مطلوبی ندارد احیای صحیفه سبب اصلاح آن خواهد شد.

احیای صحیفه سجادیه موجب اصلاح جامعه می‌شودبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل از اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره صحیفه سجادیه 5 شهریورماه در جمع استادان و طلاب مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در دارالقرآن علامه طباطبایی در سخنانی گفت: همت، اخلاص و دغدغه استادان و طلاب این مرکز سبب شده تا گام‌های خوبی در این عرصه برداشته شود.
معاون بنیاد مهدی موعود(عج) افزود: هر جریانی که بخواهد اثرگذار باشد باید عقبه فکری آن با حوزه پیوند بخورد و به همین دلیل این مرکز تخصصی در قم ایجاد شده است که سابقه‌ای هم نداشته است.
کفیل با بیان اینکه سرفصل‌های سه ساله را باید بنویسیم، تصریح کرد: به زودی ساختمان این مرکز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و امیدواریم در این مرکز، پژوهشگاه قوی پیرامون صحیفه ایجاد و از کودکان تا جوانان و همه اقشار را با این متن آشنا کنیم.
وی با بیان اینکه در معارف کم کار کرده‌ایم، بیان کرد: ان شاء الله روزی فرابرسد که منابر ماه رمضان و ... بر محور صیحیفه سجادیه باشد.
عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره صحیفه سجادیه بیان کرد: اگر بدترین دوره اهل بیت(ع) دوره امام سجاد(ع) باشد که مدینه غرق در فساد شده بود ولی با همین دعا، تغییر کرد امروز هم اگر ایران فضای مطلوبی ندارد احیای صحیفه سبب اصلاح آن خواهد شد، از این رو باید دغدغه در مورد امام سجاد(ع) و صحیفه در حوزه علمیه بیشتر شود.
انتهای پیام
captcha