رونمایی از دستاوردهای علمی در حوزه عناب
کد خبر: 3837472
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

رونمایی از دستاوردهای علمی در حوزه عناب

گروه اجتماعی ــ در اولین همایش ملی عناب، از کتاب «عناب؛ از کاشت تا فرآوری» که به همت پژوهشگران مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان تألیف شده است، با حضور استاندار خراسان جنوبی، رییس جهاددانشگاهی کشور و مسئولان استانی رونمایی شد.

رونمایی از دستاوردهای علمی در حوزه عناببه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، امروز ۳ شهریور، در اولین همایش ملی عناب، با حضور استاندار خراسان جنوبی، رییس جهاددانشگاهی کشور و سایر مسئولان استانی، از تمبر عناب رونمایی شد.

همچنین در این همایش از ۸ مقاله برگزیده رسیده به دبیرخانه این همایش تقدیر شد.

تقدیر از سه برگزیده جشنواره عکس عناب، تجلیل از حامیان این همایش و رونمایی از سایت تجارت الکترونیک (بیرناب) که فروش محصولات استراتژیک از طریق آن انجام خواهد گرفت، از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

از کتاب «عناب؛ از کاشت تا فرآوری» که به همت پژوهشگران مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان تالیف شده است، نیز رونمایی شد.

همچنین در این همایش با حضور مسئولان، از شکلات عناب که اختراع پژوهشگر و مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان است، رونمایی شد.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه ایده‌های فناورانه که متشکل از فرآورده‌های عناب و دست سازه‌های این محصول استراتژیک بود،‌در معرض نمایش گذاشته شد.
انتهای پیام

captcha