راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در ستاد نماز جمعه شیراز
کد خبر: 3829183
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در ستاد نماز جمعه شیراز

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد نماز جمعه شیراز از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی ذیل این ستاد خبر داد و افزود: ۷۰ تشکل فرهنگی در قرارگاه فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، احمد فخارزاده،‌ رئیس ستاد نماز جمعه شیراز امروز، 31 تیرماه در همایش مسئولان ستادهای نماز جمعه استان فارس گفت سیاست‌گذاری در ستادهای نماز جمعه در چارچوب منویات مقام معظم رهبری بنا شده است، ازاین‌رو قرارگاه فرهنگی را در ستاد نماز جمعه شیراز ساماندهی می‌کنیم كه 70 تشکل فرهنگی در این قرارگاه فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز جمعه در استان فارس، گفت: روند جدیدی در مجموعه ستادهای نماز جمعه در فارس آغاز شده است.
فخارزاده با بیان اینکه این روند در چند مرحله خودنمایی می‌کند، افزود: ورود نیروهای باانگیزه به مجموعه در عرصه میدانی نماز جمعه می‌توانند نقش‌های مؤثری را ایفا کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز شیراز اظهار كرد: حرکت ورود جوانان به عرصه میدانی نماز جمعه در راستای جوان‌گرایی بسیار ارزشمند است و لازمه این تلاشی که در حال شکل‌گیری است، این است که در ستاد اقامه نماز جمعه آغاز شود.
وی،‌ مهیا کردن فضایی در عرصه مدیریتی ستاد نماز جمعه را یکی دیگر از فعالیت‌های این مجموعه دانست و افزود: انگیزه‌ای که در جوانان وجود دارد قطعاً موجب تحول در این مجموعه خواهد شد.
فخارزاده، همچنین نوگرایی در ستاد اقامه نماز جمعه را مورد توجه قرارداد و گفت: نوگرایی باید بتواند تغییراتی را از مدل سنتی به نوین ارائه کند، روند ما با فضای امروز جامعه اگر تطابق پیدا نکند نمی‌توانیم پیشرفت کنیم ضمن اینكه در آستانه چهلمین سالگرد نماز جمعه نیز نیاز به نوگرایی داریم.
وی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم تحولی را در مجموعه‌ها به وجود بیاوریم که خود موجب تحول شود، گفت: نوگرایی را باید در مجموعه ستاد نماز جمعه با شدت پیگیری کنیم.
رئیس ستاد نماز جمعه شیراز بیان کرد: در این فضای جدیدی که وجود دارد به‌عنوان ستادهای نماز جمعه رسالتی بر عهده‌ داریم که باید بتوانیم زیرساخت‌های هم‌افزایی و همگرایی را به وجود آوریم.
وی ادامه داد: ستاد نماز جمعه باید پرچم‌دار احزاب‌ شود البته نباید وابستگی به جناح چپ و نه به راست پیدا می‌کند، در مجموعه ستاد نماز جمعه شیراز که شیراز نیز یک شهر سیاست‌زاده است، اگر به‌عنوان ستاد می‌خواهیم گرایش به حزب خواصی پیدا کنیم آسیب‌پذیری را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha